All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research Projects on How Far the Goal of Educational Programmes is Reflected in their implementation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10108922" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10108922 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkumy souladu záměru vzdělávacích programů s jejich implementací

  • Original language description

    Pedagogický výzkum se v případě, že existují dílčí vzdělávací programy vypracované na základě poznatků příslušné oborové didaktiky, může soustředit na to, jak je v souladu záměr autorů a realizace programu. Dále může být zaměřen na to, k jakým výsledkůmžáků tento program vede v závislosti na různé aspekty jeho realizace. Autoři programů mohou takto získat informace o tom, jak je potřeba program upravit, vzdělávací politika a vzdělavatelé učitelů informace, jakou podporu učitelé pro zkvalitnění své praxe potřebují, praxe může získat mj. zdůvodněná, vědecky doložená doporučení, jaké postupy jsou v souladu se záměry tvůrců programů a případně také, jaké postupy vedou k lepším výsledkům žáků. Přehledová studie představuje přístup ke zkoumání souladu intervenčního či vzdělávacího programu v úrovni zamýšlené a reality jeho uskutečňování označovaný pojmem implementační fidelita (fidelity of implementation). Studie vymezuje pojem, shromažďuje argumenty, proč by měla být implementační fidelita

  • Czech name

    Výzkumy souladu záměru vzdělávacích programů s jejich implementací

  • Czech description

    Pedagogický výzkum se v případě, že existují dílčí vzdělávací programy vypracované na základě poznatků příslušné oborové didaktiky, může soustředit na to, jak je v souladu záměr autorů a realizace programu. Dále může být zaměřen na to, k jakým výsledkůmžáků tento program vede v závislosti na různé aspekty jeho realizace. Autoři programů mohou takto získat informace o tom, jak je potřeba program upravit, vzdělávací politika a vzdělavatelé učitelů informace, jakou podporu učitelé pro zkvalitnění své praxe potřebují, praxe může získat mj. zdůvodněná, vědecky doložená doporučení, jaké postupy jsou v souladu se záměry tvůrců programů a případně také, jaké postupy vedou k lepším výsledkům žáků. Přehledová studie představuje přístup ke zkoumání souladu intervenčního či vzdělávacího programu v úrovni zamýšlené a reality jeho uskutečňování označovaný pojmem implementační fidelita (fidelity of implementation). Studie vymezuje pojem, shromažďuje argumenty, proč by měla být implementační fidelita

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    61

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    290-305

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database