Teachers and constructivism in teaching the Czech language
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10126045" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10126045 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učitelé a konstruktivismus ve výuce českého jazyka
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na postoje a názory současných i budoucích učitelů 1. stupně základní školy ke konstruktivistickému vyučování. Podrobněji se zaobírá problematikou a hledáním způsobů, jak vhodně začleňovat konstruktivistické elementy do vyučování českého jazyka. Autorka nabízí praktické náměty využití metod a forem práce, o kterých se domnívá, že jejich prostřednictvím lze do výuky českého jazyka aplikovat prvky konstruktivismu.
Czech name
Učitelé a konstruktivismus ve výuce českého jazyka
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na postoje a názory současných i budoucích učitelů 1. stupně základní školy ke konstruktivistickému vyučování. Podrobněji se zaobírá problematikou a hledáním způsobů, jak vhodně začleňovat konstruktivistické elementy do vyučování českého jazyka. Autorka nabízí praktické náměty využití metod a forem práce, o kterých se domnívá, že jejich prostřednictvím lze do výuky českého jazyka aplikovat prvky konstruktivismu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Relationship between pupil´s cognitive structures and language system structures in Czech language education process</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
74-84
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—