Reading with cemprehension of children with cochlear implant orientation (The analyse of Kaufman Test Resusults)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10129452" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10129452 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem (analýza výsledků Kaufmanova subtestu čtení/porozumění).
Original language description
Příspěvek analyzuje stav čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem v základních školách hlavního vzdělávacího proudu i v základních školách pro sluchově postižené. K testování byl použit Kaufmanův subtest Čtení/porozumění, který je neverbální aje standardizován pro populaci 7 - 12,5 letých žáků. Bylo zjištěno, že žáci s kochleárním implantátem nedosahují průměrných výsledků ve čtení s porozuměním slyšící populace vrstevníků.
Czech name
Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem (analýza výsledků Kaufmanova subtestu čtení/porozumění).
Czech description
Příspěvek analyzuje stav čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem v základních školách hlavního vzdělávacího proudu i v základních školách pro sluchově postižené. K testování byl použit Kaufmanův subtest Čtení/porozumění, který je neverbální aje standardizován pro populaci 7 - 12,5 letých žáků. Bylo zjištěno, že žáci s kochleárním implantátem nedosahují průměrných výsledků ve čtení s porozuměním slyšící populace vrstevníků.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů