All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reading with comprehension of pupils cochlear implants as a precondition for their further education and job orientation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10129450" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10129450 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem jako předpoklad dalšího vzdělávání a profesní orientace

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem. Ke zjištění stavu čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem v základních školách hlavního vzdělávacího proudu i v základních školách pro sluchově postižené byl použit neverbální Kaufmanův subtest 16 Čtení/porozumění, který je standardizován pro populaci 7 - 12,5 letých žáků. Výsledky tohoto subtestu ukazují, že žáci s kochleárním implantátem vykazují určité opoždění oproti jejich slyšícím vrstevníkům.

  • Czech name

    Čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem jako předpoklad dalšího vzdělávání a profesní orientace

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou čtení s porozuměním u žáků s kochleárním implantátem. Ke zjištění stavu čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem v základních školách hlavního vzdělávacího proudu i v základních školách pro sluchově postižené byl použit neverbální Kaufmanův subtest 16 Čtení/porozumění, který je standardizován pro populaci 7 - 12,5 letých žáků. Výsledky tohoto subtestu ukazují, že žáci s kochleárním implantátem vykazují určité opoždění oproti jejich slyšícím vrstevníkům.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI.

  • ISBN

    978-80-7315-235-2

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

    151-162

  • Number of pages of the book

    327

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter