Analysis of the level of reading comprehension of students with cochlear implants
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10295920" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10295920 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza úrovně čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na období školní docházky žáků s kochleárním implantátem v České republice. Jsou v něm analyzovány souvislosti mezi úrovní čtení a školním zařazením uživatelů kochleárního implantátu. Komplexně mapuje čtení s porozuměním implantovaných žáků v základních školách hlavního vzdělávacího proudu a základních školách pro sluchově postižené.
Czech name
Analýza úrovně čtení s porozuměním žáků s kochleárním implantátem
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na období školní docházky žáků s kochleárním implantátem v České republice. Jsou v něm analyzovány souvislosti mezi úrovní čtení a školním zařazením uživatelů kochleárního implantátu. Komplexně mapuje čtení s porozuměním implantovaných žáků v základních školách hlavního vzdělávacího proudu a základních školách pro sluchově postižené.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
25
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
135-146
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—