University graduates: Competencies and professional success
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10129926" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10129926 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Absolventi vysokých škol: kompetence a profesní úspěch
Original language description
Téma přechodu z vysoké školy na trh práce se stává stále důležitější spolu s rychle rostoucím počtem absolventů opouštějící vysokoškolské vzdělání v České republice. V roce 2010 bylo provedeno národní šetření nazvané REFLEX 2010. Více než 8500 elektronicky vyplněných dotazníků bylo sebráno od absolventů z let 2005 a 2006. Toto šetření navázalo na obdobný mezinárodní projekt REFLEX, který proběhl v roce 2005 a 2006. Výzkum se zabývá řadou témat, jako je hodnocení studia, přechod do praxe, první zaměstnání a profesní úspěch. Je důležité pochopit, jak a do jaké míry ovlivňují vysoké školy své absolventy, jejich kompetence a jejich úspěch na trhu práce. Hlavním cílem této práce je analyzovat vztah mezi různými charakteristikami vysokoškolského vzdělávání,nabytými kompetencemi a profesním úspěchem, který je vyjádřen několika objektivními a subjektivními indikátory.
Czech name
Absolventi vysokých škol: kompetence a profesní úspěch
Czech description
Téma přechodu z vysoké školy na trh práce se stává stále důležitější spolu s rychle rostoucím počtem absolventů opouštějící vysokoškolské vzdělání v České republice. V roce 2010 bylo provedeno národní šetření nazvané REFLEX 2010. Více než 8500 elektronicky vyplněných dotazníků bylo sebráno od absolventů z let 2005 a 2006. Toto šetření navázalo na obdobný mezinárodní projekt REFLEX, který proběhl v roce 2005 a 2006. Výzkum se zabývá řadou témat, jako je hodnocení studia, přechod do praxe, první zaměstnání a profesní úspěch. Je důležité pochopit, jak a do jaké míry ovlivňují vysoké školy své absolventy, jejich kompetence a jejich úspěch na trhu práce. Hlavním cílem této práce je analyzovat vztah mezi různými charakteristikami vysokoškolského vzdělávání,nabytými kompetencemi a profesním úspěchem, který je vyjádřen několika objektivními a subjektivními indikátory.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
AULA
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Volume of the periodical
20
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
26
Pages from-to
22-47
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—