Higher Education Graduates: Evaluation of Education, Employability in the Labor Market, Competencies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F11%3A10109862" target="_blank" >RIV/00216208:11410/11:10109862 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Absolventi vysokých škol: hodnocení vzdělání, uplatnění na trhu práce, kompetence
Original language description
Publikace se zabývá uplatnitelností absolventů vysokých škol v České republice. K tomu využívá dat z nejnovějšího šetření REFLEX 2010, kterého se zúčastnilo více jak 8,5 tisíce absolventů vysokých škol. Srovnání s výsledky z šetření REFLEX, které proběhlo v letech 2005 a 2006, umožňuje problematiky přechodu absolventů vysokých škol na trh práce analyzovat jak ve vývoji, tak v mezinárodním kontextu. Publikace je rozdělena do pěti hlavních částí. První část informuje o zdroji dat, která jsou v publikaci použita, o metodologii projektu REFLEX 2010 a o některých základních úpravách dat. Druhá část se věnuje době studia absolventů - době věnované studiu, zaměření studijního oboru, způsobům výuky a učení, kvalitě studijní nabídky a podmínkám studia a výuky,také kvalitě vyučujících a kvalitě fakult, a rovněž spokojenosti s volbou školy a oboru. Třetí část se věnuje přechodu na trh práce, především pak hledání první práce a její kvalifikační náročnosti, zabývá se také jistotou první práce a p
Czech name
Absolventi vysokých škol: hodnocení vzdělání, uplatnění na trhu práce, kompetence
Czech description
Publikace se zabývá uplatnitelností absolventů vysokých škol v České republice. K tomu využívá dat z nejnovějšího šetření REFLEX 2010, kterého se zúčastnilo více jak 8,5 tisíce absolventů vysokých škol. Srovnání s výsledky z šetření REFLEX, které proběhlo v letech 2005 a 2006, umožňuje problematiky přechodu absolventů vysokých škol na trh práce analyzovat jak ve vývoji, tak v mezinárodním kontextu. Publikace je rozdělena do pěti hlavních částí. První část informuje o zdroji dat, která jsou v publikaci použita, o metodologii projektu REFLEX 2010 a o některých základních úpravách dat. Druhá část se věnuje době studia absolventů - době věnované studiu, zaměření studijního oboru, způsobům výuky a učení, kvalitě studijní nabídky a podmínkám studia a výuky,také kvalitě vyučujících a kvalitě fakult, a rovněž spokojenosti s volbou školy a oboru. Třetí část se věnuje přechodu na trh práce, především pak hledání první práce a její kvalifikační náročnosti, zabývá se také jistotou první práce a p
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-527-0
Number of pages
123
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—