Reflection of Education and Employability of Higher Education Graduates. Results of REFLEX 2013 survey
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10291827" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10291827 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reflexe vzdělání a uplatnění absolventů vysokých škol. Výsledky šetření REFLEX 2013
Original language description
Publikace se zabývá uplatnitelností absolventů vysokých škol v České republice. K tomu využívá dat z nejnovějšího šetření REFLEX 2013, kterého se zúčastnilo více jak 34 tisíce absolventů vysokých škol. Šetření navázalo na obdobné projekty z let 2006 a 2010, což umožnilo problematiku přechodu absolventů vysokých škol na trh práce analyzovat jak ve vývoji, tak v mezinárodním kontextu. Publikace je rozdělena do dvou hlavních částí. Po úvodu, informující mimo jiné o zdroji dat, která jsou v publikaci použita, o metodologii projektu REFLEX 2013 a o některých základních úpravách dat, následuje první kapitola, která se zabývá dynamikou vývoje, zejména vztahem mezi masifikací českého vysokého školství a změnami v uplatnění absolventů na trhu práce. Druhá kapitola se skládá ze čtyř částí. První část se věnuje době studia absolventů - důvodům pro studium, době věnované studiu, zaměření studia, způsobům výuky a učení, kvalitě studijní nabídky a podmínkám studia a výuky, také kvalitě vyučujících a
Czech name
Reflexe vzdělání a uplatnění absolventů vysokých škol. Výsledky šetření REFLEX 2013
Czech description
Publikace se zabývá uplatnitelností absolventů vysokých škol v České republice. K tomu využívá dat z nejnovějšího šetření REFLEX 2013, kterého se zúčastnilo více jak 34 tisíce absolventů vysokých škol. Šetření navázalo na obdobné projekty z let 2006 a 2010, což umožnilo problematiku přechodu absolventů vysokých škol na trh práce analyzovat jak ve vývoji, tak v mezinárodním kontextu. Publikace je rozdělena do dvou hlavních částí. Po úvodu, informující mimo jiné o zdroji dat, která jsou v publikaci použita, o metodologii projektu REFLEX 2013 a o některých základních úpravách dat, následuje první kapitola, která se zabývá dynamikou vývoje, zejména vztahem mezi masifikací českého vysokého školství a změnami v uplatnění absolventů na trhu práce. Druhá kapitola se skládá ze čtyř částí. První část se věnuje době studia absolventů - důvodům pro studium, době věnované studiu, zaměření studia, způsobům výuky a učení, kvalitě studijní nabídky a podmínkám studia a výuky, také kvalitě vyučujících a
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-813-4
Number of pages
193
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—