How to do it!? Diagnostics of musical abilities at contemporary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10130642" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10130642 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak na to? Diagnostika hudebních schopností v současné škole
Original language description
Publikace se zabývá metodologií koncipování kolektivních testů hudebních schopností a pracovních listů pro žáky 1., 4. a 6. ročníku základní školy, problematikou provedení testu ve vyučovací hodině a způsobem vyhodnocení výsledků. Autorka nastiňuje historický vývoj testování hudebnosti, definuje základní pojmy jako hudebnost, hudební schopnosti a dovednosti, test, vizualizace, motivace, přináší podněty ze zahraničních i našich testů hudebnosti a nastiňuje rozvoj hudebních schopností dětí mladšího školního věku. Jádrem publikace je prezentace autorčiny vlastní metodické řady vytváření testů k diagnostickým účelům pro učitele hudební výchovy na základní škole a učitele hudební nauky v ZUŠ. Součástí přílohy je kompletní znění testů, včetně notových příkladů, pracovních listů a CD se zadáním v mp3. Kniha navazuje na výsledky výzkumu, který jsem provedla v roce 2009 v 19 třídách 7 základních škol.
Czech name
Jak na to? Diagnostika hudebních schopností v současné škole
Czech description
Publikace se zabývá metodologií koncipování kolektivních testů hudebních schopností a pracovních listů pro žáky 1., 4. a 6. ročníku základní školy, problematikou provedení testu ve vyučovací hodině a způsobem vyhodnocení výsledků. Autorka nastiňuje historický vývoj testování hudebnosti, definuje základní pojmy jako hudebnost, hudební schopnosti a dovednosti, test, vizualizace, motivace, přináší podněty ze zahraničních i našich testů hudebnosti a nastiňuje rozvoj hudebních schopností dětí mladšího školního věku. Jádrem publikace je prezentace autorčiny vlastní metodické řady vytváření testů k diagnostickým účelům pro učitele hudební výchovy na základní škole a učitele hudební nauky v ZUŠ. Součástí přílohy je kompletní znění testů, včetně notových příkladů, pracovních listů a CD se zadáním v mp3. Kniha navazuje na výsledky výzkumu, který jsem provedla v roce 2009 v 19 třídách 7 základních škol.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-586-7
Number of pages
151
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—