All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How to do it!? Diagnostics of musical abilities at contemporary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10130642" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10130642 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak na to? Diagnostika hudebních schopností v současné škole

  • Original language description

    Publikace se zabývá metodologií koncipování kolektivních testů hudebních schopností a pracovních listů pro žáky 1., 4. a 6. ročníku základní školy, problematikou provedení testu ve vyučovací hodině a způsobem vyhodnocení výsledků. Autorka nastiňuje historický vývoj testování hudebnosti, definuje základní pojmy jako hudebnost, hudební schopnosti a dovednosti, test, vizualizace, motivace, přináší podněty ze zahraničních i našich testů hudebnosti a nastiňuje rozvoj hudebních schopností dětí mladšího školního věku. Jádrem publikace je prezentace autorčiny vlastní metodické řady vytváření testů k diagnostickým účelům pro učitele hudební výchovy na základní škole a učitele hudební nauky v ZUŠ. Součástí přílohy je kompletní znění testů, včetně notových příkladů, pracovních listů a CD se zadáním v mp3. Kniha navazuje na výsledky výzkumu, který jsem provedla v roce 2009 v 19 třídách 7 základních škol.

  • Czech name

    Jak na to? Diagnostika hudebních schopností v současné škole

  • Czech description

    Publikace se zabývá metodologií koncipování kolektivních testů hudebních schopností a pracovních listů pro žáky 1., 4. a 6. ročníku základní školy, problematikou provedení testu ve vyučovací hodině a způsobem vyhodnocení výsledků. Autorka nastiňuje historický vývoj testování hudebnosti, definuje základní pojmy jako hudebnost, hudební schopnosti a dovednosti, test, vizualizace, motivace, přináší podněty ze zahraničních i našich testů hudebnosti a nastiňuje rozvoj hudebních schopností dětí mladšího školního věku. Jádrem publikace je prezentace autorčiny vlastní metodické řady vytváření testů k diagnostickým účelům pro učitele hudební výchovy na základní škole a učitele hudební nauky v ZUŠ. Součástí přílohy je kompletní znění testů, včetně notových příkladů, pracovních listů a CD se zadáním v mp3. Kniha navazuje na výsledky výzkumu, který jsem provedla v roce 2009 v 19 třídách 7 základních škol.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-586-7

  • Number of pages

    151

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book