Pre-school education in the structure of European educational systems on the example of German-speaking countries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F12%3A10132305" target="_blank" >RIV/00216208:11410/12:10132305 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Předškolní výchova ve struktuře evropských vzdělávacích systémů na příkladu německy mluvících zemí
Original language description
V posledním desetiletí se stále více projevuje trend začleňování předškolního vzdělávání do evropských vzdělávacích systémů. Ačkoli vzdělávací systémy vykazují značnou diverzitu, je možné pozorovat vzrůstající konvergenci v organizaci i obsahu předškolního vzdělávání. Studie nastiňuje a srovnává národní specifika v oblasti předškolní výchovy u německy mluvících zemí. Věnuje se především aktuálnímu vývoji v organizaci předškolního vzdělávání, novým požadavkům na pedagogickou přípravu učitelů a dokládá shody a rozdíly v cílech a funkcích předškolní výchovy, na jejichž základě ověřuje tendenci k integraci předškolního vzdělávání do vzdělávacích systémů v prostoru německy mluvících zemí v Evropě.
Czech name
Předškolní výchova ve struktuře evropských vzdělávacích systémů na příkladu německy mluvících zemí
Czech description
V posledním desetiletí se stále více projevuje trend začleňování předškolního vzdělávání do evropských vzdělávacích systémů. Ačkoli vzdělávací systémy vykazují značnou diverzitu, je možné pozorovat vzrůstající konvergenci v organizaci i obsahu předškolního vzdělávání. Studie nastiňuje a srovnává národní specifika v oblasti předškolní výchovy u německy mluvících zemí. Věnuje se především aktuálnímu vývoji v organizaci předškolního vzdělávání, novým požadavkům na pedagogickou přípravu učitelů a dokládá shody a rozdíly v cílech a funkcích předškolní výchovy, na jejichž základě ověřuje tendenci k integraci předškolního vzdělávání do vzdělávacích systémů v prostoru německy mluvících zemí v Evropě.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Orbis scholae
ISSN
1802-4637
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
69-80
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—