All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Categorization Standpoints of Systems of Augmented Reality in The Context of Use of Augmented Reality in Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10188985" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10188985 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=18416" target="_blank" >http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=18416</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kategorizační hlediska systémů rozšířené reality v kontextu využití rozšířené reality ve vzdělávání

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou rozšířené reality a jejími aspekty z hlediska její aplikace ve vzdělávání. Hlavním cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky teoretické studie rozšířené reality, konkrétně jeden z výstupů této studie v podobě souhrnu kategorizačních hledisek systémů rozšířené reality v kontextu aplikace těchto systémů v oblasti vzdělávání. Příspěvek se zaměřuje na vymezení rozšířené reality vůči příbuzným technologiím či konceptům a na identifikaci technologicko funkčních vlastností a specifik systémů rozšířené reality.

  • Czech name

    Kategorizační hlediska systémů rozšířené reality v kontextu využití rozšířené reality ve vzdělávání

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou rozšířené reality a jejími aspekty z hlediska její aplikace ve vzdělávání. Hlavním cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky teoretické studie rozšířené reality, konkrétně jeden z výstupů této studie v podobě souhrnu kategorizačních hledisek systémů rozšířené reality v kontextu aplikace těchto systémů v oblasti vzdělávání. Příspěvek se zaměřuje na vymezení rozšířené reality vůči příbuzným technologiím či konceptům a na identifikaci technologicko funkčních vlastností a specifik systémů rozšířené reality.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2013

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    103-105

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database