Categorization Standpoints of Systems of Augmented Reality in The Context of Use of Augmented Reality in Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10188985" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10188985 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=18416" target="_blank" >http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=18416</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kategorizační hlediska systémů rozšířené reality v kontextu využití rozšířené reality ve vzdělávání
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou rozšířené reality a jejími aspekty z hlediska její aplikace ve vzdělávání. Hlavním cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky teoretické studie rozšířené reality, konkrétně jeden z výstupů této studie v podobě souhrnu kategorizačních hledisek systémů rozšířené reality v kontextu aplikace těchto systémů v oblasti vzdělávání. Příspěvek se zaměřuje na vymezení rozšířené reality vůči příbuzným technologiím či konceptům a na identifikaci technologicko funkčních vlastností a specifik systémů rozšířené reality.
Czech name
Kategorizační hlediska systémů rozšířené reality v kontextu využití rozšířené reality ve vzdělávání
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou rozšířené reality a jejími aspekty z hlediska její aplikace ve vzdělávání. Hlavním cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky teoretické studie rozšířené reality, konkrétně jeden z výstupů této studie v podobě souhrnu kategorizačních hledisek systémů rozšířené reality v kontextu aplikace těchto systémů v oblasti vzdělávání. Příspěvek se zaměřuje na vymezení rozšířené reality vůči příbuzným technologiím či konceptům a na identifikaci technologicko funkčních vlastností a specifik systémů rozšířené reality.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2013
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
3
Pages from-to
103-105
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—