The Bologna process and its effects on structured programs for teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10194973" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10194973 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
BOLOŇSKÝ PROCES A JEHO DOPADY NA STRUKTUROVANÁ STUDIA UČITELSTVÍ
Original language description
Boloňský proces lze chápat jako výsledek a pokračování řady evropských konferencí a zároveň určitých politických rozhodnutí směřujících k vytvoření tzv. evropského vysokoškolského prostoru. Běžně se charakterizuje jako dohoda, resp. dobrovolná iniciativazejména evropských, ale i některých mimoevropských států (např. Arménie, Gruzie), které chtějí zvýšit dostupnost, přitažlivost a kvalitu vysokoškolského vzdělávání a vytvořit Evropskou oblast vysokoškolského vzdělávání (EHEA). Boloňský proces se odvozuje a odvíjí od Boloňské deklarace (1999), která vychází z celé řady dokumentů, jež ji předcházely. Ministři školství účastnických zemí Boloňského procesu se dohodli, že se budou pravidelně setkávat, aby mohli dále rozpracovávat a koordinovat záležitosti týkající se evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Vytvoření evropského prostoru vysokého školství, jeho pokračování a další fungování totiž vyžaduje trvalou podporu, pozornost a přizpůsobování se neustále se měnícím vzdělávacím p
Czech name
BOLOŇSKÝ PROCES A JEHO DOPADY NA STRUKTUROVANÁ STUDIA UČITELSTVÍ
Czech description
Boloňský proces lze chápat jako výsledek a pokračování řady evropských konferencí a zároveň určitých politických rozhodnutí směřujících k vytvoření tzv. evropského vysokoškolského prostoru. Běžně se charakterizuje jako dohoda, resp. dobrovolná iniciativazejména evropských, ale i některých mimoevropských států (např. Arménie, Gruzie), které chtějí zvýšit dostupnost, přitažlivost a kvalitu vysokoškolského vzdělávání a vytvořit Evropskou oblast vysokoškolského vzdělávání (EHEA). Boloňský proces se odvozuje a odvíjí od Boloňské deklarace (1999), která vychází z celé řady dokumentů, jež ji předcházely. Ministři školství účastnických zemí Boloňského procesu se dohodli, že se budou pravidelně setkávat, aby mohli dále rozpracovávat a koordinovat záležitosti týkající se evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Vytvoření evropského prostoru vysokého školství, jeho pokračování a další fungování totiž vyžaduje trvalou podporu, pozornost a přizpůsobování se neustále se měnícím vzdělávacím p
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7290-703-8
Number of pages
189
Publisher name
Nakladatelství UK PedF
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—