All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

And Will They Learn Anything?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10272192" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10272192 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    A naučí se vůbec něco?

  • Original language description

    Na Gymnáziu Hladnov byl ve školním roce 2011/2012 uskutečněn pokus o využití kolaborativních a kooperativních přístupů v projektovém vyučování. Předmětem ukázek z realizovaného projektu bude vedle porovnání kolaborativních a kooperativních přístupů i sledování efektivnosti konkrétních pracovních postupů. Příspěvek se proto nejprve zaměří na teoretické a následně praktické roviny projektu. Hlavním cílem je sledování naplnění kolaborativních a kooperativních přístupů v projektové výuce tj. co se z kooperace podařilo realizovat a co lze naopak, z řady různých důvodů, považovat za "setrvání" v mezích kolaborace. Druhým cílem příspěvku je zjišťování získaných znalostí a dovedností při projektové a "klasické" výuce s ohledem na efektivní využití ICT a nasazení kolaborativních/kooperativních přístupů. Problémem "měření" je otázka jak hodnotit nabyté kompetence/dovednosti. V této souvislosti je název článku vybídnutím k diskuzi o efektivnosti a cílech projektové výuky na střední škole.

  • Czech name

    A naučí se vůbec něco?

  • Czech description

    Na Gymnáziu Hladnov byl ve školním roce 2011/2012 uskutečněn pokus o využití kolaborativních a kooperativních přístupů v projektovém vyučování. Předmětem ukázek z realizovaného projektu bude vedle porovnání kolaborativních a kooperativních přístupů i sledování efektivnosti konkrétních pracovních postupů. Příspěvek se proto nejprve zaměří na teoretické a následně praktické roviny projektu. Hlavním cílem je sledování naplnění kolaborativních a kooperativních přístupů v projektové výuce tj. co se z kooperace podařilo realizovat a co lze naopak, z řady různých důvodů, považovat za "setrvání" v mezích kolaborace. Druhým cílem příspěvku je zjišťování získaných znalostí a dovedností při projektové a "klasické" výuce s ohledem na efektivní využití ICT a nasazení kolaborativních/kooperativních přístupů. Problémem "měření" je otázka jak hodnotit nabyté kompetence/dovednosti. V této souvislosti je název článku vybídnutím k diskuzi o efektivnosti a cílech projektové výuky na střední škole.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech X.

  • ISBN

    978-80-7290-291-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    55-61

  • Publisher name

    UK PedF

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Oct 18, 2012

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article

    000339813900009