And Will They Learn Anything?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10272192" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10272192 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
A naučí se vůbec něco?
Original language description
Na Gymnáziu Hladnov byl ve školním roce 2011/2012 uskutečněn pokus o využití kolaborativních a kooperativních přístupů v projektovém vyučování. Předmětem ukázek z realizovaného projektu bude vedle porovnání kolaborativních a kooperativních přístupů i sledování efektivnosti konkrétních pracovních postupů. Příspěvek se proto nejprve zaměří na teoretické a následně praktické roviny projektu. Hlavním cílem je sledování naplnění kolaborativních a kooperativních přístupů v projektové výuce tj. co se z kooperace podařilo realizovat a co lze naopak, z řady různých důvodů, považovat za "setrvání" v mezích kolaborace. Druhým cílem příspěvku je zjišťování získaných znalostí a dovedností při projektové a "klasické" výuce s ohledem na efektivní využití ICT a nasazení kolaborativních/kooperativních přístupů. Problémem "měření" je otázka jak hodnotit nabyté kompetence/dovednosti. V této souvislosti je název článku vybídnutím k diskuzi o efektivnosti a cílech projektové výuky na střední škole.
Czech name
A naučí se vůbec něco?
Czech description
Na Gymnáziu Hladnov byl ve školním roce 2011/2012 uskutečněn pokus o využití kolaborativních a kooperativních přístupů v projektovém vyučování. Předmětem ukázek z realizovaného projektu bude vedle porovnání kolaborativních a kooperativních přístupů i sledování efektivnosti konkrétních pracovních postupů. Příspěvek se proto nejprve zaměří na teoretické a následně praktické roviny projektu. Hlavním cílem je sledování naplnění kolaborativních a kooperativních přístupů v projektové výuce tj. co se z kooperace podařilo realizovat a co lze naopak, z řady různých důvodů, považovat za "setrvání" v mezích kolaborace. Druhým cílem příspěvku je zjišťování získaných znalostí a dovedností při projektové a "klasické" výuce s ohledem na efektivní využití ICT a nasazení kolaborativních/kooperativních přístupů. Problémem "měření" je otázka jak hodnotit nabyté kompetence/dovednosti. V této souvislosti je název článku vybídnutím k diskuzi o efektivnosti a cílech projektové výuky na střední škole.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech X.
ISBN
978-80-7290-291-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
55-61
Publisher name
UK PedF
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Oct 18, 2012
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
000339813900009