All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Selected Findings of the Research on State and Conception of ICT Competencies Development in Primary and Lower Secondary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10282328" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10282328 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_03.pdf" target="_blank" >http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_03.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách

  • Original language description

    V letech 2012-2013 byl na pracovišti autorů tohoto sdělení řešen výzkumný projekt "Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách". Článek podává stručnou zprávu o pojetí tohoto projektu orientovaného na poznání stavu, struktury a tendencí rozvoje informačně technologických kompetencí a budování informačně technologické gramotnosti žáků na základních školách. Charakterizuje hlavní zjištění výzkumu ve vybraných problémových oblastech zahrnujících charakteristiky a tematické celky informatických výukových aktivit a struktur ICT kompetencí učitelů informatických předmětů.

  • Czech name

    Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách

  • Czech description

    V letech 2012-2013 byl na pracovišti autorů tohoto sdělení řešen výzkumný projekt "Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách". Článek podává stručnou zprávu o pojetí tohoto projektu orientovaného na poznání stavu, struktury a tendencí rozvoje informačně technologických kompetencí a budování informačně technologické gramotnosti žáků na základních školách. Charakterizuje hlavní zjištění výzkumu ve vybraných problémových oblastech zahrnujících charakteristiky a tematické celky informatických výukových aktivit a struktur ICT kompetencí učitelů informatických předmětů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Information Technology Competencies of Children and their Development in Primary and Lower Secondary Schools</a><br>

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Orbis scholae

  • ISSN

    1802-4637

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

    47-64

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database