Selected Findings of the Research on State and Conception of ICT Competencies Development in Primary and Lower Secondary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10282328" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10282328 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_03.pdf" target="_blank" >http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_1_03.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách
Original language description
V letech 2012-2013 byl na pracovišti autorů tohoto sdělení řešen výzkumný projekt "Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách". Článek podává stručnou zprávu o pojetí tohoto projektu orientovaného na poznání stavu, struktury a tendencí rozvoje informačně technologických kompetencí a budování informačně technologické gramotnosti žáků na základních školách. Charakterizuje hlavní zjištění výzkumu ve vybraných problémových oblastech zahrnujících charakteristiky a tematické celky informatických výukových aktivit a struktur ICT kompetencí učitelů informatických předmětů.
Czech name
Vybraná zjištění výzkumu stavu a pojetí rozvoje informačně technologických kompetencí na základních školách
Czech description
V letech 2012-2013 byl na pracovišti autorů tohoto sdělení řešen výzkumný projekt "Informačně technologické kompetence dětí a jejich rozvoj na základních školách". Článek podává stručnou zprávu o pojetí tohoto projektu orientovaného na poznání stavu, struktury a tendencí rozvoje informačně technologických kompetencí a budování informačně technologické gramotnosti žáků na základních školách. Charakterizuje hlavní zjištění výzkumu ve vybraných problémových oblastech zahrnujících charakteristiky a tematické celky informatických výukových aktivit a struktur ICT kompetencí učitelů informatických předmětů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F12%2F1541" target="_blank" >GAP407/12/1541: Information Technology Competencies of Children and their Development in Primary and Lower Secondary Schools</a><br>
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Orbis scholae
ISSN
1802-4637
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
47-64
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—