All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reading comprehension II: Reading comprehension in children at risk for reading difficulties - background, themes, resources - critical analysis and research design

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10285655" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10285655 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Porozumění čtenému II : Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu

  • Original language description

    Publikace se zabývá tématem porozumění čtenému u rizikových skupin čtenářů. Jedná se o žáky, kteří mohou být ohroženi v rozvoji čtenářských dovedností, včetně obtíží v porozumění čtenému. Poznatky shromážděné v této publikaci vycházejí z výzkumného projektu Grantové agentury ČR "Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika" a zahrnují jeho druhou část (první část projektu byla zaměřena na rozvoj porozumění čtenému u dětí s typickým vývojem). Zpracovaný text je strukturován v souladu s klinickými skupinami žáků, které byly identifikovány jako nejčastější rizikové skupiny z hlediska možných čtenářských obtíží, včetně obtíží v porozumění čtenému. Výsledkem jsou čtyři svébytné kapitoly, které se zabývají porozuměním čtenému u dětí se specifickými poruchami učení (včetně dětí s dyslexií), dětí se specificky narušeným vývojem řeči a jazyka (s vývojovou dysfázií), dětí s poruchou autistického spektra (včetně dětí s Aspergerovým syndromem) a tzv. slabých čtenářů. Třídění čtenářských obtíží

  • Czech name

    Porozumění čtenému II : Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu

  • Czech description

    Publikace se zabývá tématem porozumění čtenému u rizikových skupin čtenářů. Jedná se o žáky, kteří mohou být ohroženi v rozvoji čtenářských dovedností, včetně obtíží v porozumění čtenému. Poznatky shromážděné v této publikaci vycházejí z výzkumného projektu Grantové agentury ČR "Porozumění čtenému - typický vývoj a jeho rizika" a zahrnují jeho druhou část (první část projektu byla zaměřena na rozvoj porozumění čtenému u dětí s typickým vývojem). Zpracovaný text je strukturován v souladu s klinickými skupinami žáků, které byly identifikovány jako nejčastější rizikové skupiny z hlediska možných čtenářských obtíží, včetně obtíží v porozumění čtenému. Výsledkem jsou čtyři svébytné kapitoly, které se zabývají porozuměním čtenému u dětí se specifickými poruchami učení (včetně dětí s dyslexií), dětí se specificky narušeným vývojem řeči a jazyka (s vývojovou dysfázií), dětí s poruchou autistického spektra (včetně dětí s Aspergerovým syndromem) a tzv. slabých čtenářů. Třídění čtenářských obtíží

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA13-20678S" target="_blank" >GA13-20678S: Reading comprehension - typical development and its risks</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-727-4

  • Number of pages

    158

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book