All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Czech at School in the 21st Century - IV. Research into Teaching Conditions of Language Phenomena

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F14%3A10290124" target="_blank" >RIV/00216208:11410/14:10290124 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Čeština ve škole 21. století IV. - Výzkum edukačních podmínek jazykových jevů

  • Original language description

    Monografie přináší poznatky o rozdílech mezi prekonceptuálním pojetím jazykových jevů u žáků prvního stupně ZŠ a aktuálním lingvodidaktickým konceptem. Analyzuje data získaná výzkumnými sondami u vybraných jazykových jevů, interpretuje je a vytváří tak základ pro tvorbu takových edukačních konstruktů daných jazykových jevů, které budou respektovat odpovídající žákovské prekoncepty a žákovu dosavadní komunikační zkušenost. Konfrontace dosavadních doporučovaných gramatických poučení a inovovaných postupůopřených o výzkumná zjištění může dát základ (zatím jen u sledovaných jevů) nové koncepci didaktiky mateřského jazyka.

  • Czech name

    Čeština ve škole 21. století IV. - Výzkum edukačních podmínek jazykových jevů

  • Czech description

    Monografie přináší poznatky o rozdílech mezi prekonceptuálním pojetím jazykových jevů u žáků prvního stupně ZŠ a aktuálním lingvodidaktickým konceptem. Analyzuje data získaná výzkumnými sondami u vybraných jazykových jevů, interpretuje je a vytváří tak základ pro tvorbu takových edukačních konstruktů daných jazykových jevů, které budou respektovat odpovídající žákovské prekoncepty a žákovu dosavadní komunikační zkušenost. Konfrontace dosavadních doporučovaných gramatických poučení a inovovaných postupůopřených o výzkumná zjištění může dát základ (zatím jen u sledovaných jevů) nové koncepci didaktiky mateřského jazyka.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F12%2F1830" target="_blank" >GAP407/12/1830: Relationship between pupil´s cognitive structures and language system structures in Czech language education process</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-806-6

  • Number of pages

    310

  • Publisher name

    Pedagogická fakluta UK v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book