All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Difficult places of primary mathematics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10319223" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10319223 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Obtížná místa matematiky základní školy

  • Original language description

    Kapitola shrnuje ty výsledky výzkumu prezentovaného v předchozích kapitolách knihy, které se týkají obtíží žáků projevujících se v různých oblastech matematiky. Konkrétně jde o obtíže žáků s uchopením textu (textu slovní úlohy, matematického textu); neschopnost matematizovat text slovní úlohy; obtíže žáků v různých oblastech matematiky, jež lze charakterizovat pomocí přechodu od konkrétních reprezentací k abstraktním (v oblasti slovních úloh, algebraických výrazů, míry v geometrii); obtíže žáků s vizuální reprezentací úlohy (ve formě náčrtků, nákresů a stručných zápisů). Obtíže jsou popsány a jsou uvedeny i jejich pravděpodobné příčiny.

  • Czech name

    Obtížná místa matematiky základní školy

  • Czech description

    Kapitola shrnuje ty výsledky výzkumu prezentovaného v předchozích kapitolách knihy, které se týkají obtíží žáků projevujících se v různých oblastech matematiky. Konkrétně jde o obtíže žáků s uchopením textu (textu slovní úlohy, matematického textu); neschopnost matematizovat text slovní úlohy; obtíže žáků v různých oblastech matematiky, jež lze charakterizovat pomocí přechodu od konkrétních reprezentací k abstraktním (v oblasti slovních úloh, algebraických výrazů, míry v geometrii); obtíže žáků s vizuální reprezentací úlohy (ve formě náčrtků, nákresů a stručných zápisů). Obtíže jsou popsány a jsou uvedeny i jejich pravděpodobné příčiny.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Critical areas of mathematics at the primary school - analysis of teachers' didactic practices</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků

  • ISBN

    978-80-246-3234-6

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    401-410

  • Number of pages of the book

    464

  • Publisher name

    Karolinum

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter