Difficult places of primary mathematics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10319223" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10319223 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obtížná místa matematiky základní školy
Original language description
Kapitola shrnuje ty výsledky výzkumu prezentovaného v předchozích kapitolách knihy, které se týkají obtíží žáků projevujících se v různých oblastech matematiky. Konkrétně jde o obtíže žáků s uchopením textu (textu slovní úlohy, matematického textu); neschopnost matematizovat text slovní úlohy; obtíže žáků v různých oblastech matematiky, jež lze charakterizovat pomocí přechodu od konkrétních reprezentací k abstraktním (v oblasti slovních úloh, algebraických výrazů, míry v geometrii); obtíže žáků s vizuální reprezentací úlohy (ve formě náčrtků, nákresů a stručných zápisů). Obtíže jsou popsány a jsou uvedeny i jejich pravděpodobné příčiny.
Czech name
Obtížná místa matematiky základní školy
Czech description
Kapitola shrnuje ty výsledky výzkumu prezentovaného v předchozích kapitolách knihy, které se týkají obtíží žáků projevujících se v různých oblastech matematiky. Konkrétně jde o obtíže žáků s uchopením textu (textu slovní úlohy, matematického textu); neschopnost matematizovat text slovní úlohy; obtíže žáků v různých oblastech matematiky, jež lze charakterizovat pomocí přechodu od konkrétních reprezentací k abstraktním (v oblasti slovních úloh, algebraických výrazů, míry v geometrii); obtíže žáků s vizuální reprezentací úlohy (ve formě náčrtků, nákresů a stručných zápisů). Obtíže jsou popsány a jsou uvedeny i jejich pravděpodobné příčiny.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Critical areas of mathematics at the primary school - analysis of teachers' didactic practices</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků
ISBN
978-80-246-3234-6
Number of pages of the result
10
Pages from-to
401-410
Number of pages of the book
464
Publisher name
Karolinum
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—