How I'm becoming a teacher, professional identity of pre-service teachers : Grounded theory in Art Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F16%3A10361076" target="_blank" >RIV/00216208:11410/16:10361076 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/files/2016/02/vv_2_2016.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/files/2016/02/vv_2_2016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
How I'm becoming a teacher, profesní identita studentů učitelství : Zakotvená teorie a její využití v didaktice výtvarné výchovy
Original language description
Článek ukazuje, jak studenti učitelství Pedagogické fakulty UK a Univerzity Michigan-Flint, USA vnímají a uvědomují si svojí rozvíjející se učitelskou identitu v kontextu místa, kde žijí a studují, a v rámci vlastní kultury. Text popisuje společný česko-americký didaktický projekt How I'm Becoming a Teacher z roku 2015 z pohledu výtvarné výchovy. Autorka se dále zabývá možnostmi metody Zakotvené teorie. Ukazuje, jak některé z jejích postupů využila didakticky, a zkoumá, jak lze metodu použít pro analýzu obrazů a textů.
Czech name
How I'm becoming a teacher, profesní identita studentů učitelství : Zakotvená teorie a její využití v didaktice výtvarné výchovy
Czech description
Článek ukazuje, jak studenti učitelství Pedagogické fakulty UK a Univerzity Michigan-Flint, USA vnímají a uvědomují si svojí rozvíjející se učitelskou identitu v kontextu místa, kde žijí a studují, a v rámci vlastní kultury. Text popisuje společný česko-americký didaktický projekt How I'm Becoming a Teacher z roku 2015 z pohledu výtvarné výchovy. Autorka se dále zabývá možnostmi metody Zakotvené teorie. Ukazuje, jak některé z jejích postupů využila didakticky, a zkoumá, jak lze metodu použít pro analýzu obrazů a textů.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
—
Volume of the periodical
56
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
9-18
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—