All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The role of portfolios in reflectively conceived teacher education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10377917" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10377917 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů

  • Original language description

    Monografie má charakter teoreticko-empirické práce. Teoretická východiska zahrnují reflektivní přístup ke vzdělávání učitelů a teorii profesního portfolia. Jsou cíleně inspirována zvláště frankofonními odbornými zdroji. Monografie zahrnuje reflektivně-deskriptivní studii konkrétního případu zavádění a využívání pedagogického portfolia ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Cílem této studie bylo popsat a reflektovat pedagogické portfolio v konkrétním koncepčním záměru v komplexnosti, autentičnosti a vývojové dynamice. Portfolio bylo představeno jako funkční nástroj rozvoje reflektivity studentů učitelství, reflexe profesního učení a rozvoje profesní identity. Bylo identifikováno, že jde o nástroj, který podporuje integraci obsahů a výsledků profesního učení studentů multioborového studia a přispívá k autentickému hodnocení studentů učitelství.

  • Czech name

    Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů

  • Czech description

    Monografie má charakter teoreticko-empirické práce. Teoretická východiska zahrnují reflektivní přístup ke vzdělávání učitelů a teorii profesního portfolia. Jsou cíleně inspirována zvláště frankofonními odbornými zdroji. Monografie zahrnuje reflektivně-deskriptivní studii konkrétního případu zavádění a využívání pedagogického portfolia ve studijním programu Učitelství pro 1. stupeň základní školy. Cílem této studie bylo popsat a reflektovat pedagogické portfolio v konkrétním koncepčním záměru v komplexnosti, autentičnosti a vývojové dynamice. Portfolio bylo představeno jako funkční nástroj rozvoje reflektivity studentů učitelství, reflexe profesního učení a rozvoje profesní identity. Bylo identifikováno, že jde o nástroj, který podporuje integraci obsahů a výsledků profesního učení studentů multioborového studia a přispívá k autentickému hodnocení studentů učitelství.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7290-982-7

  • Number of pages

    315

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book