The inclusion process from the parents' point of view: qualitative probe
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10385239" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10385239 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inkluzivní proces pohledem rodičů
Original language description
Cílem článku je přinést informace z výzkumné sondy, která se zaměřuje na pohled rodičů dětí bez postižení ve vztahu ke škole jako takové i k probíhajícími inkluzivnímu procesu. První část textu se zaměřuje na vztahování se rodičů ke škole, k roli učitele, vedení školy, ke způsobu a obsahu komunikace mezi rodiči a školou i mezi rodiči navzájem. Zabývá se mírou, způsobem a důvody angažovanosti rodičů. Druhá část se více vztahuje k inkluzi jako takové. Mapuje zkušenost s inkluzí skrze jejich dětskou a rodičovskou roli, obavy, rizika, pozitiva a vnímané podmínky.
Czech name
Inkluzivní proces pohledem rodičů
Czech description
Cílem článku je přinést informace z výzkumné sondy, která se zaměřuje na pohled rodičů dětí bez postižení ve vztahu ke škole jako takové i k probíhajícími inkluzivnímu procesu. První část textu se zaměřuje na vztahování se rodičů ke škole, k roli učitele, vedení školy, ke způsobu a obsahu komunikace mezi rodiči a školou i mezi rodiči navzájem. Zabývá se mírou, způsobem a důvody angažovanosti rodičů. Druhá část se více vztahuje k inkluzi jako takové. Mapuje zkušenost s inkluzí skrze jejich dětskou a rodičovskou roli, obavy, rizika, pozitiva a vnímané podmínky.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
28
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
19
Pages from-to
205-223
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—