All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The inclusion process from the parents' point of view: qualitative probe

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10385239" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10385239 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inkluzivní proces pohledem rodičů

  • Original language description

    Cílem článku je přinést informace z výzkumné sondy, která se zaměřuje na pohled rodičů dětí bez postižení ve vztahu ke škole jako takové i k probíhajícími inkluzivnímu procesu. První část textu se zaměřuje na vztahování se rodičů ke škole, k roli učitele, vedení školy, ke způsobu a obsahu komunikace mezi rodiči a školou i mezi rodiči navzájem. Zabývá se mírou, způsobem a důvody angažovanosti rodičů. Druhá část se více vztahuje k inkluzi jako takové. Mapuje zkušenost s inkluzí skrze jejich dětskou a rodičovskou roli, obavy, rizika, pozitiva a vnímané podmínky.

  • Czech name

    Inkluzivní proces pohledem rodičů

  • Czech description

    Cílem článku je přinést informace z výzkumné sondy, která se zaměřuje na pohled rodičů dětí bez postižení ve vztahu ke škole jako takové i k probíhajícími inkluzivnímu procesu. První část textu se zaměřuje na vztahování se rodičů ke škole, k roli učitele, vedení školy, ke způsobu a obsahu komunikace mezi rodiči a školou i mezi rodiči navzájem. Zabývá se mírou, způsobem a důvody angažovanosti rodičů. Druhá část se více vztahuje k inkluzi jako takové. Mapuje zkušenost s inkluzí skrze jejich dětskou a rodičovskou roli, obavy, rizika, pozitiva a vnímané podmínky.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    28

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    19

  • Pages from-to

    205-223

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database