All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Intervention Competencies of Educational Professionals Regarding CSA Syndrome

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10386836" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10386836 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Intervenční kompetence pedagogických pracovníků k syndromu CSA

  • Original language description

    Cílem dlouhodobého výzkumného šetření je zmapovat úroveň vybraných krizově intervenčních kompetencí pedagogických pracovníků. Výzkumný vzorek je tvořen 1020 pedagogickými pracovníky s různým stupněm vzdělání a délkou pedagogické praxe. Při výzkumu byla využita kombinace kvantitativních (dotazníkové šetření) a kvalitativních metod (102 skupinových rozhovorů). Prezentované výzkumné šetření nelze, vzhledem k velikosti vzorku, zobecňovat. Autorka se však domnívá, že je třeba brát velmi vážně veškeré náznaky nekompetentnosti, která by v reálné školní situaci mohla vést k profesnímu pochybení pedagoga. Východiskem může být systematické vzdělávání pedagogů, které bude založeno nejen na získávání znalostí, ale také sociálních dovedností formou sebezkušenostního výcviku.

  • Czech name

    Intervenční kompetence pedagogických pracovníků k syndromu CSA

  • Czech description

    Cílem dlouhodobého výzkumného šetření je zmapovat úroveň vybraných krizově intervenčních kompetencí pedagogických pracovníků. Výzkumný vzorek je tvořen 1020 pedagogickými pracovníky s různým stupněm vzdělání a délkou pedagogické praxe. Při výzkumu byla využita kombinace kvantitativních (dotazníkové šetření) a kvalitativních metod (102 skupinových rozhovorů). Prezentované výzkumné šetření nelze, vzhledem k velikosti vzorku, zobecňovat. Autorka se však domnívá, že je třeba brát velmi vážně veškeré náznaky nekompetentnosti, která by v reálné školní situaci mohla vést k profesnímu pochybení pedagoga. Východiskem může být systematické vzdělávání pedagogů, které bude založeno nejen na získávání znalostí, ale také sociálních dovedností formou sebezkušenostního výcviku.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Aplikovaná psychologie

  • ISSN

    2336-8276

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    III.

  • Issue of the periodical within the volume

    5

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    291-302

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database