Project "Enhancing the Quality of Education, Developing Key Competences, Areas of Education and Literacy": working with song lyrics in reading literacy development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10388743" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10388743 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Z8LY41Roud" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Z8LY41Roud</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností: práce s písňovými texty při rozvoji čtenářské gramotnosti
Original language description
Příspěvek vznikl z projektu Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, realizovaného v rámci projektové výzvy Operačního programu Výzkum, vývoj vzdělávání. Představuje částečný výstup tématu č. 2 Jazyk a funkční gramotnost, v rámci modulu čtenářské gramotnosti. Zaměřuje se na jazykovou a stylistickou analýzu textů a jejich využití při výuce češtiny na 2. stupni ZŠ. Zabývá se možnostmi čtenářské gramotnosti při práci s celistvými souvislými texty a porozuměním různým jazykovým jevům (zejména morfologickým, lexikálním a syntaktickým) v procesu rozvíjení čtenářské gramotnosti.
Czech name
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností: práce s písňovými texty při rozvoji čtenářské gramotnosti
Czech description
Příspěvek vznikl z projektu Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, realizovaného v rámci projektové výzvy Operačního programu Výzkum, vývoj vzdělávání. Představuje částečný výstup tématu č. 2 Jazyk a funkční gramotnost, v rámci modulu čtenářské gramotnosti. Zaměřuje se na jazykovou a stylistickou analýzu textů a jejich využití při výuce češtiny na 2. stupni ZŠ. Zabývá se možnostmi čtenářské gramotnosti při práci s celistvými souvislými texty a porozuměním různým jazykovým jevům (zejména morfologickým, lexikálním a syntaktickým) v procesu rozvíjení čtenářské gramotnosti.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studie z aplikované lingvistiky / Studies in Applied Linguistics [online]
ISSN
2336-6702
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
15
Pages from-to
54-68
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—