All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Project "Enhancing the Quality of Education, Developing Key Competences, Areas of Education and Literacy": working with song lyrics in reading literacy development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10388743" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10388743 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Z8LY41Roud" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=Z8LY41Roud</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Projekt Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností: práce s písňovými texty při rozvoji čtenářské gramotnosti

  • Original language description

    Příspěvek vznikl z projektu Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, realizovaného v rámci projektové výzvy Operačního programu Výzkum, vývoj vzdělávání. Představuje částečný výstup tématu č. 2 Jazyk a funkční gramotnost, v rámci modulu čtenářské gramotnosti. Zaměřuje se na jazykovou a stylistickou analýzu textů a jejich využití při výuce češtiny na 2. stupni ZŠ. Zabývá se možnostmi čtenářské gramotnosti při práci s celistvými souvislými texty a porozuměním různým jazykovým jevům (zejména morfologickým, lexikálním a syntaktickým) v procesu rozvíjení čtenářské gramotnosti.

  • Czech name

    Projekt Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností: práce s písňovými texty při rozvoji čtenářské gramotnosti

  • Czech description

    Příspěvek vznikl z projektu Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, realizovaného v rámci projektové výzvy Operačního programu Výzkum, vývoj vzdělávání. Představuje částečný výstup tématu č. 2 Jazyk a funkční gramotnost, v rámci modulu čtenářské gramotnosti. Zaměřuje se na jazykovou a stylistickou analýzu textů a jejich využití při výuce češtiny na 2. stupni ZŠ. Zabývá se možnostmi čtenářské gramotnosti při práci s celistvými souvislými texty a porozuměním různým jazykovým jevům (zejména morfologickým, lexikálním a syntaktickým) v procesu rozvíjení čtenářské gramotnosti.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studie z aplikované lingvistiky / Studies in Applied Linguistics [online]

  • ISSN

    2336-6702

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    54-68

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database