Project Improving the quality of pupil education, development of key competences, areas of education and literacy: working with song texts in the development of reading literacy.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898316" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898316 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností: práce s písňovými texty při rozvoji čtenářské gramotnosti.
Original language description
Projekt "Zvyšování kvality vzdělávání, rozvoj klíčových kompetencí, Oblasti vzdělávání a gramotnosti ": práce s texty písní v čtení rozvoj gramotnosti. Článek byl součástí projektu Zlepšení kvalita vzdělávání, rozvoj klíčových kompetencí, oblasti vzdělávání a gramotnosti, implementované v projektu výzvu Vývoj klíčových kompetence v oblasti didaktiky, mezikurzní témata a mezikulturních vztahů. Představuje částečný výstup tématu číslo 2 Jazyková a funkční gramotnost v modulu čtení gramotnosti. To se zaměří na jazykovou a stylistickou analýzu textů a jejich využití v Výuka českého jazyka na 2. stupni ZŠ. To se zabývá s možnostmi čtení gramotnosti při práci s celé koherentní texty a úloha porozumění různým důvěrně fenomény (zejména morfologické, lexikální a syntaktické) v procesu rozvoj čtenářské gramotnosti.
Czech name
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností: práce s písňovými texty při rozvoji čtenářské gramotnosti.
Czech description
Projekt "Zvyšování kvality vzdělávání, rozvoj klíčových kompetencí, Oblasti vzdělávání a gramotnosti ": práce s texty písní v čtení rozvoj gramotnosti. Článek byl součástí projektu Zlepšení kvalita vzdělávání, rozvoj klíčových kompetencí, oblasti vzdělávání a gramotnosti, implementované v projektu výzvu Vývoj klíčových kompetence v oblasti didaktiky, mezikurzní témata a mezikulturních vztahů. Představuje částečný výstup tématu číslo 2 Jazyková a funkční gramotnost v modulu čtení gramotnosti. To se zaměří na jazykovou a stylistickou analýzu textů a jejich využití v Výuka českého jazyka na 2. stupni ZŠ. To se zabývá s možnostmi čtení gramotnosti při práci s celé koherentní texty a úloha porozumění různým důvěrně fenomény (zejména morfologické, lexikální a syntaktické) v procesu rozvoj čtenářské gramotnosti.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
60203 - Linguistics
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studie z aplikované lingvistiky
ISSN
1804-3240
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
12
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
15
Pages from-to
54-68
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—