All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Project Improving the quality of pupil education, development of key competences, areas of education and literacy: working with song texts in the development of reading literacy.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898316" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898316 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Projekt Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností: práce s písňovými texty při rozvoji čtenářské gramotnosti.

  • Original language description

    Projekt &quot;Zvyšování kvality vzdělávání, rozvoj klíčových kompetencí, Oblasti vzdělávání a gramotnosti &quot;: práce s texty písní v čtení rozvoj gramotnosti. Článek byl součástí projektu Zlepšení kvalita vzdělávání, rozvoj klíčových kompetencí, oblasti vzdělávání a gramotnosti, implementované v projektu výzvu Vývoj klíčových kompetence v oblasti didaktiky, mezikurzní témata a mezikulturních vztahů. Představuje částečný výstup tématu číslo 2 Jazyková a funkční gramotnost v modulu čtení gramotnosti. To se zaměří na jazykovou a stylistickou analýzu textů a jejich využití v Výuka českého jazyka na 2. stupni ZŠ. To se zabývá s možnostmi čtení gramotnosti při práci s celé koherentní texty a úloha porozumění různým důvěrně fenomény (zejména morfologické, lexikální a syntaktické) v procesu rozvoj čtenářské gramotnosti.

  • Czech name

    Projekt Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností: práce s písňovými texty při rozvoji čtenářské gramotnosti.

  • Czech description

    Projekt &quot;Zvyšování kvality vzdělávání, rozvoj klíčových kompetencí, Oblasti vzdělávání a gramotnosti &quot;: práce s texty písní v čtení rozvoj gramotnosti. Článek byl součástí projektu Zlepšení kvalita vzdělávání, rozvoj klíčových kompetencí, oblasti vzdělávání a gramotnosti, implementované v projektu výzvu Vývoj klíčových kompetence v oblasti didaktiky, mezikurzní témata a mezikulturních vztahů. Představuje částečný výstup tématu číslo 2 Jazyková a funkční gramotnost v modulu čtení gramotnosti. To se zaměří na jazykovou a stylistickou analýzu textů a jejich využití v Výuka českého jazyka na 2. stupni ZŠ. To se zabývá s možnostmi čtení gramotnosti při práci s celé koherentní texty a úloha porozumění různým důvěrně fenomény (zejména morfologické, lexikální a syntaktické) v procesu rozvoj čtenářské gramotnosti.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60203 - Linguistics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studie z aplikované lingvistiky

  • ISSN

    1804-3240

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    12

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    54-68

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database