Reading Literacy of Hearing-Impaired pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10413987" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10413987 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čtenářská gramotnost u žáků se sluchovým postižením
Original language description
Příspěvek se zabývá ve stručnosti shrnutím a představením problematiky čtení s porozuměním u žáků se sluchovým postižením - aktuální situací, specifiky nabývání čtení s porozuměním u osob se sluchovým postižením. Téma se týká primárně žáků neslyšících, kteří v komunikaci preferují český znakový jazyk (v českém prostředí), u nichž je aktuálně podporována výuka českého jazyka jako cizího/druhého jazyka. V souvislosti s tématem je představen projekt, jehož cílem je zjistit, zda žáci na 2. stupni základních škol pro sluchově postižené čtou s porozuměním na úrovni A2 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky.
Czech name
Čtenářská gramotnost u žáků se sluchovým postižením
Czech description
Příspěvek se zabývá ve stručnosti shrnutím a představením problematiky čtení s porozuměním u žáků se sluchovým postižením - aktuální situací, specifiky nabývání čtení s porozuměním u osob se sluchovým postižením. Téma se týká primárně žáků neslyšících, kteří v komunikaci preferují český znakový jazyk (v českém prostředí), u nichž je aktuálně podporována výuka českého jazyka jako cizího/druhého jazyka. V souvislosti s tématem je představen projekt, jehož cílem je zjistit, zda žáci na 2. stupni základních škol pro sluchově postižené čtou s porozuměním na úrovni A2 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Existence a koexistence ve filosofické, speciálněpedagogické a psychologické reflexi : inkluzivní škola
ISBN
978-80-7603-154-8
Number of pages of the result
8
Pages from-to
475-482
Number of pages of the book
534
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—