All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10414842" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10414842 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11310/20:10414842

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Domácí vzdělávání

  • Original language description

    Problematika domácího vzdělávání stává čím dál populárnějším tématem pedagogického výzkumu. Na mezinárodní úrovni existuje řada studií, které zkoumají různé aspekty tohoto způsobu vzdělávání a možné dopady, které může mít tento způsob vzdělávání na děti i společnost. Naproti tomu v českém vzdělávacím kontextu je publikací na toto téma mnohem méně, to nás vedlo k rozhodnutí sestavit tým výzkumníků, kteří se danou problematikou zabývají, abychom rozšířili povědomí o tomto &quot;staronovém&quot; způsobu vzdělávání a otázkách, které s tímto způsobem vzdělávání souvisí. Kniha je členěna do dvou částí. První část publikace s názvem Teoretická pojednání o problematice domácího vzdělávání představuje dva diskuzně orientované texty, které čtenáře uvedou do problematiky. Na ně navazuje část monografie s názvem Příspěvky k problematice domácího vzdělávání v kontextu výzkumných poznatků, která představuje tři odborné texty na různá témata související s domácím vzděláváním.

  • Czech name

    Domácí vzdělávání

  • Czech description

    Problematika domácího vzdělávání stává čím dál populárnějším tématem pedagogického výzkumu. Na mezinárodní úrovni existuje řada studií, které zkoumají různé aspekty tohoto způsobu vzdělávání a možné dopady, které může mít tento způsob vzdělávání na děti i společnost. Naproti tomu v českém vzdělávacím kontextu je publikací na toto téma mnohem méně, to nás vedlo k rozhodnutí sestavit tým výzkumníků, kteří se danou problematikou zabývají, abychom rozšířili povědomí o tomto &quot;staronovém&quot; způsobu vzdělávání a otázkách, které s tímto způsobem vzdělávání souvisí. Kniha je členěna do dvou částí. První část publikace s názvem Teoretická pojednání o problematice domácího vzdělávání představuje dva diskuzně orientované texty, které čtenáře uvedou do problematiky. Na ně navazuje část monografie s názvem Příspěvky k problematice domácího vzdělávání v kontextu výzkumných poznatků, která představuje tři odborné texty na různá témata související s domácím vzděláváním.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA16-17708S" target="_blank" >GA16-17708S: Home Education - Facts, Analyses, Diagnostics</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7603-187-6

  • Number of pages

    144

  • Publisher name

    Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book