Progressive development of themes as a starting point for project teaching: Case study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10416000" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10416000 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postupné rozvíjení témat jako východisko projektového vyučování: případová studie
Original language description
Jedním z nejdůležitějších a zároveň nejobtížnějších aspektů projektového vyučování je přenesení odpovědnosti za učení na žáky. Cílem tohoto příspěvku je představit případovou studii aktivity Barvy realizované na základní škole Hůrka v Kutné Hoře (3. - 5. ročník). V aktivitě bylo využito postupné rozvíjené témat na základě zájmu žáků. Aktivita byla analyzována s ohledem na teoretické základy projektového vyučování. Postupné rozvíjení témat se jeví jako účinná strategie, jak zvýšit zájem žáků o konkrétní vzdělávací obsah, a tím iniciovat projekt jako činnost žáka.
Czech name
Postupné rozvíjení témat jako východisko projektového vyučování: případová studie
Czech description
Jedním z nejdůležitějších a zároveň nejobtížnějších aspektů projektového vyučování je přenesení odpovědnosti za učení na žáky. Cílem tohoto příspěvku je představit případovou studii aktivity Barvy realizované na základní škole Hůrka v Kutné Hoře (3. - 5. ročník). V aktivitě bylo využito postupné rozvíjené témat na základě zájmu žáků. Aktivita byla analyzována s ohledem na teoretické základy projektového vyučování. Postupné rozvíjení témat se jeví jako účinná strategie, jak zvýšit zájem žáků o konkrétní vzdělávací obsah, a tím iniciovat projekt jako činnost žáka.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
PROJECT-BASED EDUCATION AND OTHER ACTIVATING STRATEGIES IN SCIENCE EDUCATION XVII (PBE 2019)
ISBN
978-80-7603-155-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
61-69
Publisher name
CHARLES UNIV PRAGUE
Place of publication
PRAHA 1
Event location
Prague
Event date
Nov 7, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
000567209500007