All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Progressive development of themes as a starting point for project teaching: Case study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10416000" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10416000 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Postupné rozvíjení témat jako východisko projektového vyučování: případová studie

  • Original language description

    Jedním z nejdůležitějších a zároveň nejobtížnějších aspektů projektového vyučování je přenesení odpovědnosti za učení na žáky. Cílem tohoto příspěvku je představit případovou studii aktivity Barvy realizované na základní škole Hůrka v Kutné Hoře (3. - 5. ročník). V aktivitě bylo využito postupné rozvíjené témat na základě zájmu žáků. Aktivita byla analyzována s ohledem na teoretické základy projektového vyučování. Postupné rozvíjení témat se jeví jako účinná strategie, jak zvýšit zájem žáků o konkrétní vzdělávací obsah, a tím iniciovat projekt jako činnost žáka.

  • Czech name

    Postupné rozvíjení témat jako východisko projektového vyučování: případová studie

  • Czech description

    Jedním z nejdůležitějších a zároveň nejobtížnějších aspektů projektového vyučování je přenesení odpovědnosti za učení na žáky. Cílem tohoto příspěvku je představit případovou studii aktivity Barvy realizované na základní škole Hůrka v Kutné Hoře (3. - 5. ročník). V aktivitě bylo využito postupné rozvíjené témat na základě zájmu žáků. Aktivita byla analyzována s ohledem na teoretické základy projektového vyučování. Postupné rozvíjení témat se jeví jako účinná strategie, jak zvýšit zájem žáků o konkrétní vzdělávací obsah, a tím iniciovat projekt jako činnost žáka.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    PROJECT-BASED EDUCATION AND OTHER ACTIVATING STRATEGIES IN SCIENCE EDUCATION XVII (PBE 2019)

  • ISBN

    978-80-7603-155-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    61-69

  • Publisher name

    CHARLES UNIV PRAGUE

  • Place of publication

    PRAHA 1

  • Event location

    Prague

  • Event date

    Nov 7, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000567209500007