Support Measures for Pupils with Different Cultural and Living Conditions in an Inclusive School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F20%3A10424725" target="_blank" >RIV/00216208:11410/20:10424725 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpůrná opatření u žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami v inkluzivní škole
Original language description
V rámci vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřujeme i na skupinu žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami. V našem příspěvku jsou prezentována a interpretována dílčí data dotazníkového šetření s cílem zjistit a analyzovat přístupy a podpůrná opatření realizovaná u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy.
Czech name
Podpůrná opatření u žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami v inkluzivní škole
Czech description
V rámci vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřujeme i na skupinu žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami. V našem příspěvku jsou prezentována a interpretována dílčí data dotazníkového šetření s cílem zjistit a analyzovat přístupy a podpůrná opatření realizovaná u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivním prostředí základní školy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Lze vychovávat k úctě a sebeúctě?
ISBN
978-80-7603-185-2
Number of pages of the result
19
Pages from-to
107-125
Number of pages of the book
253
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—