Reading strategie in preschool education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10435273" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10435273 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání
Original language description
Zpracovaná monografie se zabývá možností využívání čtenářských strategií v předškolním vzdělávání jako podpory rozvoje porozumění dětí textu, který je jim předčítán. Cílem monografie je analyzovat způsoby, jakými učitelé mateřských škol rozvíjejí porozumění dětí předčítanému textu a popsat možnosti, jak učitelé mateřských škol mohou využívat čtenářských strategií jako podpory porozumění dětí během předčítání. Součástí monografie je rozsáhlý výzkum, který byl realizován jako vícepřípadová studie, do které bylo zapojeno osm učitelů mateřské školy. Pomocí hloubkových rozhovorů, opakovaného pozorování učitelovy práce s textem a následné analýzy videozáznamů této práce byly hledány odpovědi na výzkumné otázky.
Czech name
Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání
Czech description
Zpracovaná monografie se zabývá možností využívání čtenářských strategií v předškolním vzdělávání jako podpory rozvoje porozumění dětí textu, který je jim předčítán. Cílem monografie je analyzovat způsoby, jakými učitelé mateřských škol rozvíjejí porozumění dětí předčítanému textu a popsat možnosti, jak učitelé mateřských škol mohou využívat čtenářských strategií jako podpory porozumění dětí během předčítání. Součástí monografie je rozsáhlý výzkum, který byl realizován jako vícepřípadová studie, do které bylo zapojeno osm učitelů mateřské školy. Pomocí hloubkových rozhovorů, opakovaného pozorování učitelovy práce s textem a následné analýzy videozáznamů této práce byly hledány odpovědi na výzkumné otázky.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7603-287-3
Number of pages
250
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—