All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reading strategie in preschool education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F21%3A10435273" target="_blank" >RIV/00216208:11410/21:10435273 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání

  • Original language description

    Zpracovaná monografie se zabývá možností využívání čtenářských strategií v předškolním vzdělávání jako podpory rozvoje porozumění dětí textu, který je jim předčítán. Cílem monografie je analyzovat způsoby, jakými učitelé mateřských škol rozvíjejí porozumění dětí předčítanému textu a popsat možnosti, jak učitelé mateřských škol mohou využívat čtenářských strategií jako podpory porozumění dětí během předčítání. Součástí monografie je rozsáhlý výzkum, který byl realizován jako vícepřípadová studie, do které bylo zapojeno osm učitelů mateřské školy. Pomocí hloubkových rozhovorů, opakovaného pozorování učitelovy práce s textem a následné analýzy videozáznamů této práce byly hledány odpovědi na výzkumné otázky.

  • Czech name

    Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání

  • Czech description

    Zpracovaná monografie se zabývá možností využívání čtenářských strategií v předškolním vzdělávání jako podpory rozvoje porozumění dětí textu, který je jim předčítán. Cílem monografie je analyzovat způsoby, jakými učitelé mateřských škol rozvíjejí porozumění dětí předčítanému textu a popsat možnosti, jak učitelé mateřských škol mohou využívat čtenářských strategií jako podpory porozumění dětí během předčítání. Součástí monografie je rozsáhlý výzkum, který byl realizován jako vícepřípadová studie, do které bylo zapojeno osm učitelů mateřské školy. Pomocí hloubkových rozhovorů, opakovaného pozorování učitelovy práce s textem a následné analýzy videozáznamů této práce byly hledány odpovědi na výzkumné otázky.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7603-287-3

  • Number of pages

    250

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book