All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Environmental Literacy of ISCED 2 Pupils in the Czech Republic, Slovakia, Poland, Germany and Austria

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10443215" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10443215 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/04/30/environmentalni-gramotnost-zaku/" target="_blank" >https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/04/30/environmentalni-gramotnost-zaku/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v České republice, Slovensku, Polsku, Německu a Rakousku

  • Original language description

    Environmentální gramotnost reprezentuje míru environmentálních znalostí, proenvironmentálních postojů, senzitivity a environmentálně odpovědného chování. V rámci předkládaného výzkumu byl pomocí autorského nástroje analyzován vztah mezi dimenzemi environmentální gramotnosti a identifikovány její signifikantní determinanty. Výsledky se ve všech zemích téměř shodovaly. Mezi environmentálními postoji, senzitivitou a jednáním byl prokázán středně silný pozitivní vztah, na rozdíl od znalostí. Analýzy ukázaly, že environmentální gramotnost významně determinují pohlaví, ročník a volnočasové aktivity, a to pobyt v přírodě.

  • Czech name

    Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v České republice, Slovensku, Polsku, Německu a Rakousku

  • Czech description

    Environmentální gramotnost reprezentuje míru environmentálních znalostí, proenvironmentálních postojů, senzitivity a environmentálně odpovědného chování. V rámci předkládaného výzkumu byl pomocí autorského nástroje analyzován vztah mezi dimenzemi environmentální gramotnosti a identifikovány její signifikantní determinanty. Výsledky se ve všech zemích téměř shodovaly. Mezi environmentálními postoji, senzitivitou a jednáním byl prokázán středně silný pozitivní vztah, na rozdíl od znalostí. Analýzy ukázaly, že environmentální gramotnost významně determinují pohlaví, ročník a volnočasové aktivity, a to pobyt v přírodě.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7603-334-4

  • Number of pages

    234

  • Publisher name

    Vydavatelství PedF UK

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book