Persuasive Means of E-mail Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F22%3A10452904" target="_blank" >RIV/00216208:11410/22:10452904 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CgFBgqo4DG" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CgFBgqo4DG</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Persvazivní prostředky e-mail marketingu
Original language description
Článek se věnuje E-mail marketingu jako součásti direct marketingu. Na několika příkladech jsou představeny typické či naopak netradiční postupy e-mailové reklamy, jazykové i nejazykové persvazivní prostředky.
Czech name
Persvazivní prostředky e-mail marketingu
Czech description
Článek se věnuje E-mail marketingu jako součásti direct marketingu. Na několika příkladech jsou představeny typické či naopak netradiční postupy e-mailové reklamy, jazykové i nejazykové persvazivní prostředky.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
60203 - Linguistics
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Jazyk a kultúra [online]
ISSN
1338-1148
e-ISSN
1338-1148
Volume of the periodical
13
Issue of the periodical within the volume
51
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
7
Pages from-to
71-77
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—