What our businees waits in year 2009?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F08%3A00006960" target="_blank" >RIV/00216275:25510/08:00006960 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Co náš byznys čeká v roce 2009?
Original language description
Direct marketing je chápán jako jakási podmnožina, druh marketingu vyznačující se snahou doručit zprávu přímo koncovým zákazníkům (prostřednictvím e-mailu, direct mailu, telemarketingu apod.). Direct mail bude s největší pravděpodobností i nadále růst (především v segmentu B2C) a stane se integrální součástí komunikačního mixu firem
Czech name
Co náš byznys čeká v roce 2009?
Czech description
Direct marketing je chápán jako jakási podmnožina, druh marketingu vyznačující se snahou doručit zprávu přímo koncovým zákazníkům (prostřednictvím e-mailu, direct mailu, telemarketingu apod.). Direct mail bude s největší pravděpodobností i nadále růst (především v segmentu B2C) a stane se integrální součástí komunikačního mixu firem
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Direkt
ISSN
1802-2227
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2008
Issue of the periodical within the volume
9
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—