All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Students with Specifi c Needs at Faculty of Education, Charles University

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F23%3A10471344" target="_blank" >RIV/00216208:11410/23:10471344 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=WP6uK3sIab" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=WP6uK3sIab</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Studenti se specifickými potřebami na PedF UK

  • Original language description

    Počet studentů se specifickými potřebami na českých vysokých školách každým rokem roste. Výjimkou není ani Univerzita Karlova, která navíc patří mezi univerzity s vůbec nejvyšším počtem studentů se specifickými potřebami v ČR. Zastoupení studentů se specifickými potřebami na jednotlivých jejích fakultách kolísá, přičemž mezi fakulty s nejvyšším počtem těchto studentů patří Pedagogická fakulta. Na rostoucí počet studentů se specifickými potřeba Pedagogická fakulta reaguje zvyšující se mírou podpory, kterou soustřeďuje do centrálního podpůrného pracoviště, zároveň však za účelem zefektivnění svého působení podporu poskytuje skrze různé kanály tak, aby ji studenti mohli čerpat právě v takové míře a způsobem, který je pro ně nejlepší, a současně své služby pravidelně evaluuje a upravuje podle potřeb studentů. Příspěvek se věnuje popisu podpory realizované na Pedagogické fakultě ve prospěch studentů se specifickými potřebami a přináší též poznatky z posledního evaluačního šetření realizovaného mezi studenty se specifickými potřebami.

  • Czech name

    Studenti se specifickými potřebami na PedF UK

  • Czech description

    Počet studentů se specifickými potřebami na českých vysokých školách každým rokem roste. Výjimkou není ani Univerzita Karlova, která navíc patří mezi univerzity s vůbec nejvyšším počtem studentů se specifickými potřebami v ČR. Zastoupení studentů se specifickými potřebami na jednotlivých jejích fakultách kolísá, přičemž mezi fakulty s nejvyšším počtem těchto studentů patří Pedagogická fakulta. Na rostoucí počet studentů se specifickými potřeba Pedagogická fakulta reaguje zvyšující se mírou podpory, kterou soustřeďuje do centrálního podpůrného pracoviště, zároveň však za účelem zefektivnění svého působení podporu poskytuje skrze různé kanály tak, aby ji studenti mohli čerpat právě v takové míře a způsobem, který je pro ně nejlepší, a současně své služby pravidelně evaluuje a upravuje podle potřeb studentů. Příspěvek se věnuje popisu podpory realizované na Pedagogické fakultě ve prospěch studentů se specifickými potřebami a přináší též poznatky z posledního evaluačního šetření realizovaného mezi studenty se specifickými potřebami.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání

  • ISSN

    2533-7882

  • e-ISSN

    2533-7890

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    97-107

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database