All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

PERMA5 - Evidence-based framework for building well-being of university employees

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F24%3A10489024" target="_blank" >RIV/00216208:11410/24:10489024 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=FF59ToSY5X" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=FF59ToSY5X</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2024.4509" target="_blank" >10.14712/23362189.2024.4509</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    PERMA5 – důkazy podložený rámec podpory well-beingu zaměstnanců vysokých škol

  • Original language description

    Abstrakt: Zabývání se otázkami duševního zdraví mezi akademickými profesionálya personálem univerzit vyžaduje nasazení pozitivní psychologie a iniciativ podporujícíchpozitivní vzdělávání a pozitivního zdraví. Tento výzkumný projekt se soustředí na validaci škályTh e Employee Well-being Scale na českých univerzitách pro budoucí národní hodnocení s cílemzhodnotit well-being zaměstnanců univerzit a podpořit navrhování efektivních intervencí prozlepšení bio-psycho-sociálního zdraví akademického personálu na základě výsledků hodnocení.Vycházejíc z nové teorie well-beingu PERMA5, která nově zahrnuje autenticitu jako klíčovýstavební prvek, tento výzkumný projekt prezentuje komplexní rámec pro podporu well-beinguv akademickém prostředí. Škála Th e Employee Well-being Scale obsahuje 78 podkategoriíhodnotících well-being zaměstnanců univerzit prostřednictvím mechanismu sebehodnocenína škále 0 (nejsem spokojený/á) - 10 (jsem absolutně spokojený/á). Výzkumný projekt siklade za cíl podpořit iniciativy v oblasti well-beingu ve vysokém školství v České republicea pomoci systematicky měřit well-being zaměstnanců univerzit po celém světě, přičemž přispívák celkovému zlepšení kvality života akademických pracovníků.

  • Czech name

    PERMA5 – důkazy podložený rámec podpory well-beingu zaměstnanců vysokých škol

  • Czech description

    Abstrakt: Zabývání se otázkami duševního zdraví mezi akademickými profesionálya personálem univerzit vyžaduje nasazení pozitivní psychologie a iniciativ podporujícíchpozitivní vzdělávání a pozitivního zdraví. Tento výzkumný projekt se soustředí na validaci škályTh e Employee Well-being Scale na českých univerzitách pro budoucí národní hodnocení s cílemzhodnotit well-being zaměstnanců univerzit a podpořit navrhování efektivních intervencí prozlepšení bio-psycho-sociálního zdraví akademického personálu na základě výsledků hodnocení.Vycházejíc z nové teorie well-beingu PERMA5, která nově zahrnuje autenticitu jako klíčovýstavební prvek, tento výzkumný projekt prezentuje komplexní rámec pro podporu well-beinguv akademickém prostředí. Škála Th e Employee Well-being Scale obsahuje 78 podkategoriíhodnotících well-being zaměstnanců univerzit prostřednictvím mechanismu sebehodnocenína škále 0 (nejsem spokojený/á) - 10 (jsem absolutně spokojený/á). Výzkumný projekt siklade za cíl podpořit iniciativy v oblasti well-beingu ve vysokém školství v České republicea pomoci systematicky měřit well-being zaměstnanců univerzit po celém světě, přičemž přispívák celkovému zlepšení kvality života akademických pracovníků.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

    2336-2189

  • Volume of the periodical

    74

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    161-174

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database