All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

International Marketing in Sport: (Marketing in Sport and trough Sport)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10365433" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10365433 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mezinárodní marketing ve sportu: (marketing ve sportu a prostřednictvím sportu)

  • Original language description

    Kapitola prezentuje základní vývoje trendy mezinárodního marketing ve sportu: podchycení vybraných cílových skupin, ovlivnění generace Y (dětí narozených v letech 1975 až 2004) pro marketing sportu, sportovní zájmy hrají zásadní roli v definování sociální sítě,význam značky a pochopení brand equity ve sportu, stále propracovanějším se stává marketing velkých sportovních akcí, zdokonalování kvality služeb ve sportovním průmyslu, změny motivace firem ve sponzorování sportu.

  • Czech name

    Mezinárodní marketing ve sportu: (marketing ve sportu a prostřednictvím sportu)

  • Czech description

    Kapitola prezentuje základní vývoje trendy mezinárodního marketing ve sportu: podchycení vybraných cílových skupin, ovlivnění generace Y (dětí narozených v letech 1975 až 2004) pro marketing sportu, sportovní zájmy hrají zásadní roli v definování sociální sítě,význam značky a pochopení brand equity ve sportu, stále propracovanějším se stává marketing velkých sportovních akcí, zdokonalování kvality služeb ve sportovním průmyslu, změny motivace firem ve sponzorování sportu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    30306 - Sport and fitness sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Mezinárodní marketing

  • ISBN

    978-80-7400-441-4

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    165-177

  • Number of pages of the book

    315

  • Publisher name

    C.H.Beck

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter