International Marketing in Sport: (Marketing in Sport and trough Sport)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10365433" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10365433 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mezinárodní marketing ve sportu: (marketing ve sportu a prostřednictvím sportu)
Original language description
Kapitola prezentuje základní vývoje trendy mezinárodního marketing ve sportu: podchycení vybraných cílových skupin, ovlivnění generace Y (dětí narozených v letech 1975 až 2004) pro marketing sportu, sportovní zájmy hrají zásadní roli v definování sociální sítě,význam značky a pochopení brand equity ve sportu, stále propracovanějším se stává marketing velkých sportovních akcí, zdokonalování kvality služeb ve sportovním průmyslu, změny motivace firem ve sponzorování sportu.
Czech name
Mezinárodní marketing ve sportu: (marketing ve sportu a prostřednictvím sportu)
Czech description
Kapitola prezentuje základní vývoje trendy mezinárodního marketing ve sportu: podchycení vybraných cílových skupin, ovlivnění generace Y (dětí narozených v letech 1975 až 2004) pro marketing sportu, sportovní zájmy hrají zásadní roli v definování sociální sítě,význam značky a pochopení brand equity ve sportu, stále propracovanějším se stává marketing velkých sportovních akcí, zdokonalování kvality služeb ve sportovním průmyslu, změny motivace firem ve sponzorování sportu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
30306 - Sport and fitness sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Mezinárodní marketing
ISBN
978-80-7400-441-4
Number of pages of the result
13
Pages from-to
165-177
Number of pages of the book
315
Publisher name
C.H.Beck
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—