Is Integration Possible? Czech Environmental Education Case Study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F05%3A00011028" target="_blank" >RIV/00216208:11690/05:00011028 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Je možná integrace? Případová studie českého environmentálního vzdělávání
Original language description
Článek podává přehled rozvoj českých environmentálně orientovaných vzdělávacích konceptů s ohledem na posun od systémových teorií k současnému stavu, který je charakterizován diskurzivními přístupy, uplatněním postmoderních principů a teorií komunikace,a to s ohledem na možnou diverzitu myšlení a demokratický dialog.
Czech name
Je možná integrace? Případová studie českého environmentálního vzdělávání
Czech description
Článek podává přehled rozvoj českých environmentálně orientovaných vzdělávacích konceptů s ohledem na posun od systémových teorií k současnému stavu, který je charakterizován diskurzivními přístupy, uplatněním postmoderních principů a teorií komunikace,a to s ohledem na možnou diverzitu myšlení a demokratický dialog.
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
—
Publisher/client name
—
Version
—
Carrier ID
—