All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ICT in Elementary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F06%3A00016167" target="_blank" >RIV/00216224:14210/06:00016167 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ICT v životě základních škol

  • Original language description

    Publikace je výsledkem tříletého výzkumu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy, který jsem realizoval v letech 2003 až 2005 s podporou Grantové agentury České republiky a který navazuje na projekt Kultura české školy a strategie jejího rozvoje, jehož spoluřešitelem jsem byl v letech 2001 až 2003. V úvodní kapitole knihy nahlížím vztah ICT a školy ze tří perspektiv: z perspektivy vzdělávací politiky, školního prostředí a z perspektivy využití samotných prostředků ICT ve školním prostředí. Za klíčovou perspektivu mého výzkumu lze považovat právě školní prostředí, kde se musejí prolínat základní ideje, principy i aktivity všech zmíněných perspektiv. Stěžejním konceptem se zde stává konvergence, smysluplné propojení světa ICT, vzdělávací politiky a školy. Další kapitola obsahuje výsledky analýzy mediálních sdělení, které v dnešním medializovaném světě mají moc měnit vnímání, postoje a názory lidí, jež se pak projevují v jejich každodenní činnosti. Kapitola přináší z

  • Czech name

    ICT v životě základních škol

  • Czech description

    Publikace je výsledkem tříletého výzkumu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy, který jsem realizoval v letech 2003 až 2005 s podporou Grantové agentury České republiky a který navazuje na projekt Kultura české školy a strategie jejího rozvoje, jehož spoluřešitelem jsem byl v letech 2001 až 2003. V úvodní kapitole knihy nahlížím vztah ICT a školy ze tří perspektiv: z perspektivy vzdělávací politiky, školního prostředí a z perspektivy využití samotných prostředků ICT ve školním prostředí. Za klíčovou perspektivu mého výzkumu lze považovat právě školní prostředí, kde se musejí prolínat základní ideje, principy i aktivity všech zmíněných perspektiv. Stěžejním konceptem se zde stává konvergence, smysluplné propojení světa ICT, vzdělávací politiky a školy. Další kapitola obsahuje výsledky analýzy mediálních sdělení, které v dnešním medializovaném světě mají moc měnit vnímání, postoje a názory lidí, jež se pak projevují v jejich každodenní činnosti. Kapitola přináší z

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GP406%2F03%2FP119" target="_blank" >GP406/03/P119: Information and communication techologies and school culture. Towards the role of information and communication technologies</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    80-7254-858-1

  • Number of pages

    160

  • Publisher name

    Triton

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book