ICT in Elementary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F06%3A00016167" target="_blank" >RIV/00216224:14210/06:00016167 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ICT v životě základních škol
Original language description
Publikace je výsledkem tříletého výzkumu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy, který jsem realizoval v letech 2003 až 2005 s podporou Grantové agentury České republiky a který navazuje na projekt Kultura české školy a strategie jejího rozvoje, jehož spoluřešitelem jsem byl v letech 2001 až 2003. V úvodní kapitole knihy nahlížím vztah ICT a školy ze tří perspektiv: z perspektivy vzdělávací politiky, školního prostředí a z perspektivy využití samotných prostředků ICT ve školním prostředí. Za klíčovou perspektivu mého výzkumu lze považovat právě školní prostředí, kde se musejí prolínat základní ideje, principy i aktivity všech zmíněných perspektiv. Stěžejním konceptem se zde stává konvergence, smysluplné propojení světa ICT, vzdělávací politiky a školy. Další kapitola obsahuje výsledky analýzy mediálních sdělení, které v dnešním medializovaném světě mají moc měnit vnímání, postoje a názory lidí, jež se pak projevují v jejich každodenní činnosti. Kapitola přináší z
Czech name
ICT v životě základních škol
Czech description
Publikace je výsledkem tříletého výzkumu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy, který jsem realizoval v letech 2003 až 2005 s podporou Grantové agentury České republiky a který navazuje na projekt Kultura české školy a strategie jejího rozvoje, jehož spoluřešitelem jsem byl v letech 2001 až 2003. V úvodní kapitole knihy nahlížím vztah ICT a školy ze tří perspektiv: z perspektivy vzdělávací politiky, školního prostředí a z perspektivy využití samotných prostředků ICT ve školním prostředí. Za klíčovou perspektivu mého výzkumu lze považovat právě školní prostředí, kde se musejí prolínat základní ideje, principy i aktivity všech zmíněných perspektiv. Stěžejním konceptem se zde stává konvergence, smysluplné propojení světa ICT, vzdělávací politiky a školy. Další kapitola obsahuje výsledky analýzy mediálních sdělení, které v dnešním medializovaném světě mají moc měnit vnímání, postoje a názory lidí, jež se pak projevují v jejich každodenní činnosti. Kapitola přináší z
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F03%2FP119" target="_blank" >GP406/03/P119: Information and communication techologies and school culture. Towards the role of information and communication technologies</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-7254-858-1
Number of pages
160
Publisher name
Triton
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—