All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

What do we know about classroom dialogue?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00029789" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00029789 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Co víme o výukovém dialogu?

  • Original language description

    Příspěvek představuje teoretickou studii zaměřenou na fenomén výukového dialogu. Text sumarizuje charakteristické vlastnosti výukového dialogu ve školním prostředí tak, jak byly popsány ve vybraných empirických výzkumech českých i zahraničních badatelů.Autoři těchto empirických studií konstatují existenci obecného vzorce výukového dialogu, dosud však nebylo vysvětleno, jakým způsobem a na základě jakých mechanismů se tento obecný vzorec udržuje. Zároveň víme jen málo o tom, jakým způsobem se individuální vlastnosti učitele promítají do podoby jeho komunikace se žáky.

  • Czech name

    Co víme o výukovém dialogu?

  • Czech description

    Příspěvek představuje teoretickou studii zaměřenou na fenomén výukového dialogu. Text sumarizuje charakteristické vlastnosti výukového dialogu ve školním prostředí tak, jak byly popsány ve vybraných empirických výzkumech českých i zahraničních badatelů.Autoři těchto empirických studií konstatují existenci obecného vzorce výukového dialogu, dosud však nebylo vysvětleno, jakým způsobem a na základě jakých mechanismů se tento obecný vzorec udržuje. Zároveň víme jen málo o tom, jakým způsobem se individuální vlastnosti učitele promítají do podoby jeho komunikace se žáky.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia paedagogica

  • ISSN

    1803-7437

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    14

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    18

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database