What do we know about classroom dialogue?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00029789" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00029789 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Co víme o výukovém dialogu?
Original language description
Příspěvek představuje teoretickou studii zaměřenou na fenomén výukového dialogu. Text sumarizuje charakteristické vlastnosti výukového dialogu ve školním prostředí tak, jak byly popsány ve vybraných empirických výzkumech českých i zahraničních badatelů.Autoři těchto empirických studií konstatují existenci obecného vzorce výukového dialogu, dosud však nebylo vysvětleno, jakým způsobem a na základě jakých mechanismů se tento obecný vzorec udržuje. Zároveň víme jen málo o tom, jakým způsobem se individuální vlastnosti učitele promítají do podoby jeho komunikace se žáky.
Czech name
Co víme o výukovém dialogu?
Czech description
Příspěvek představuje teoretickou studii zaměřenou na fenomén výukového dialogu. Text sumarizuje charakteristické vlastnosti výukového dialogu ve školním prostředí tak, jak byly popsány ve vybraných empirických výzkumech českých i zahraničních badatelů.Autoři těchto empirických studií konstatují existenci obecného vzorce výukového dialogu, dosud však nebylo vysvětleno, jakým způsobem a na základě jakých mechanismů se tento obecný vzorec udržuje. Zároveň víme jen málo o tom, jakým způsobem se individuální vlastnosti učitele promítají do podoby jeho komunikace se žáky.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia paedagogica
ISSN
1803-7437
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
18
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—