All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Advertising targeted at children and current approach to it with emphasis on Czech and German examples

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00075400" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00075400 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.motus.umb.sk/archiv/5" target="_blank" >http://www.motus.umb.sk/archiv/5</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reklama cílená na děti a její současné pojetí s důrazem na reklamu českou a německou

  • Original language description

    Článek se zabývá žánrem současné reklamy určené dětem na příkladu českém a německém. Postupně vymezuje cílovou skupinu věkově, mapuje preference jednotlivých věkových skupin z hlediska typu médií, kterými je reklama zprostředkována. Všímá si sociodemografických faktorů na pozadí marketingových strategií trhu. Dotýká se rovněž otázky etičnosti. Studie objasňuje, proč je právě tato cílová skupina atraktivní a mapuje systematicky za pomocí konkrétních příkladů zákonitosti reklamy cílené na děti z hlediskavizuálního, percepčního a především jazykového.

  • Czech name

    Reklama cílená na děti a její současné pojetí s důrazem na reklamu českou a německou

  • Czech description

    Článek se zabývá žánrem současné reklamy určené dětem na příkladu českém a německém. Postupně vymezuje cílovou skupinu věkově, mapuje preference jednotlivých věkových skupin z hlediska typu médií, kterými je reklama zprostředkována. Všímá si sociodemografických faktorů na pozadí marketingových strategií trhu. Dotýká se rovněž otázky etičnosti. Studie objasňuje, proč je právě tato cílová skupina atraktivní a mapuje systematicky za pomocí konkrétních příkladů zákonitosti reklamy cílené na děti z hlediskavizuálního, percepčního a především jazykového.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Motus in verbo

  • ISSN

    1339-0392

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    38-46

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database