All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Branding, advertising and children

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507702" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507702 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Branding, reklama a děti

  • Original language description

    Jedním z nástrojů, který lze využít při budování a řízení obchodních značek, je také reklama. Reklama ovlivňuje spotřebitelské chování zákazníků, podporuje známost značky, vytváří asociace spojené se značkou a může také ovlivnit vnímání kvality značky avybudovat loajalitu ke značce. Ať chceme či nechceme, mezi tyto zákazníky patří také děti. Děti jsou tradičně chápany jako nejvíce zranitelná skupina potenciálních zákazníků, která je ovlivňována či dokonce manipulována reklamou. Děti nemají zkušenosti,jsou velmi důvěřivé a nedokážou tolik odlišit skutečnost od přikrášleného světa reklam. Příspěvek se zabývá řízením značek výrobců hraček, zejména pak klade důraz na vliv reklamy propagující hračky zacílené na dětského zákazníka.

  • Czech name

    Branding, reklama a děti

  • Czech description

    Jedním z nástrojů, který lze využít při budování a řízení obchodních značek, je také reklama. Reklama ovlivňuje spotřebitelské chování zákazníků, podporuje známost značky, vytváří asociace spojené se značkou a může také ovlivnit vnímání kvality značky avybudovat loajalitu ke značce. Ať chceme či nechceme, mezi tyto zákazníky patří také děti. Děti jsou tradičně chápany jako nejvíce zranitelná skupina potenciálních zákazníků, která je ovlivňována či dokonce manipulována reklamou. Děti nemají zkušenosti,jsou velmi důvěřivé a nedokážou tolik odlišit skutečnost od přikrášleného světa reklam. Příspěvek se zabývá řízením značek výrobců hraček, zejména pak klade důraz na vliv reklamy propagující hračky zacílené na dětského zákazníka.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Branding

  • ISBN

    978-80-7318-773-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Česká marketingová společnost

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Jan 1, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article