Branding, advertising and children
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507702" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507702 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Branding, reklama a děti
Original language description
Jedním z nástrojů, který lze využít při budování a řízení obchodních značek, je také reklama. Reklama ovlivňuje spotřebitelské chování zákazníků, podporuje známost značky, vytváří asociace spojené se značkou a může také ovlivnit vnímání kvality značky avybudovat loajalitu ke značce. Ať chceme či nechceme, mezi tyto zákazníky patří také děti. Děti jsou tradičně chápany jako nejvíce zranitelná skupina potenciálních zákazníků, která je ovlivňována či dokonce manipulována reklamou. Děti nemají zkušenosti,jsou velmi důvěřivé a nedokážou tolik odlišit skutečnost od přikrášleného světa reklam. Příspěvek se zabývá řízením značek výrobců hraček, zejména pak klade důraz na vliv reklamy propagující hračky zacílené na dětského zákazníka.
Czech name
Branding, reklama a děti
Czech description
Jedním z nástrojů, který lze využít při budování a řízení obchodních značek, je také reklama. Reklama ovlivňuje spotřebitelské chování zákazníků, podporuje známost značky, vytváří asociace spojené se značkou a může také ovlivnit vnímání kvality značky avybudovat loajalitu ke značce. Ať chceme či nechceme, mezi tyto zákazníky patří také děti. Děti jsou tradičně chápany jako nejvíce zranitelná skupina potenciálních zákazníků, která je ovlivňována či dokonce manipulována reklamou. Děti nemají zkušenosti,jsou velmi důvěřivé a nedokážou tolik odlišit skutečnost od přikrášleného světa reklam. Příspěvek se zabývá řízením značek výrobců hraček, zejména pak klade důraz na vliv reklamy propagující hračky zacílené na dětského zákazníka.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Branding
ISBN
978-80-7318-773-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Česká marketingová společnost
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—