Advertising as a Manifestation of Consumer Commerce Culture.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505037" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505037 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklama jako projev spotřebitelské kultury
Original language description
Má práce "Reklama jako projev komerční spotřebitelské kultury", se na reklamu snaží dívat z několika úhlů. Řeší také postoj "nás" spotřebitelů a to z několika stran. Například tím, jak můžeme reklamu chápat. Na tuto otázku si totiž můžeme vytvořit mnohonázorů. Dále je zde pojednání o potřebě reklamy, což je jakési opodstatnění její existence. Zabývám se také spotřebitelskou kulturou a spojením reklamy se zákazníkem. Lze říci, že propojení reklamy a spotřebitele je základem této práce. Nelze opomenout ani vztah zákazníka ke značce, fakt, který se v poslední době stává stále významnějším. Zajímavou a praktickou stránkou je vztah Čechů k reklamě. Ten je doplněný o fakta a výsledky realizovaných výzkumů. Protože se reklama stává součástí globální kultury,z jisté části ji již i tvoří. Mou snahou je nastínit její místo v komerčním světě.
Czech name
Reklama jako projev spotřebitelské kultury
Czech description
Má práce "Reklama jako projev komerční spotřebitelské kultury", se na reklamu snaží dívat z několika úhlů. Řeší také postoj "nás" spotřebitelů a to z několika stran. Například tím, jak můžeme reklamu chápat. Na tuto otázku si totiž můžeme vytvořit mnohonázorů. Dále je zde pojednání o potřebě reklamy, což je jakési opodstatnění její existence. Zabývám se také spotřebitelskou kulturou a spojením reklamy se zákazníkem. Lze říci, že propojení reklamy a spotřebitele je základem této práce. Nelze opomenout ani vztah zákazníka ke značce, fakt, který se v poslední době stává stále významnějším. Zajímavou a praktickou stránkou je vztah Čechů k reklamě. Ten je doplněný o fakta a výsledky realizovaných výzkumů. Protože se reklama stává součástí globální kultury,z jisté části ji již i tvoří. Mou snahou je nastínit její místo v komerčním světě.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference
ISBN
80-7318-384-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
243
Pages from-to
97
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Apr 27, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—