All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Advertising as a Manifestation of Consumer Commerce Culture.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505037" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505037 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reklama jako projev spotřebitelské kultury

  • Original language description

    Má práce "Reklama jako projev komerční spotřebitelské kultury", se na reklamu snaží dívat z několika úhlů. Řeší také postoj "nás" spotřebitelů a to z několika stran. Například tím, jak můžeme reklamu chápat. Na tuto otázku si totiž můžeme vytvořit mnohonázorů. Dále je zde pojednání o potřebě reklamy, což je jakési opodstatnění její existence. Zabývám se také spotřebitelskou kulturou a spojením reklamy se zákazníkem. Lze říci, že propojení reklamy a spotřebitele je základem této práce. Nelze opomenout ani vztah zákazníka ke značce, fakt, který se v poslední době stává stále významnějším. Zajímavou a praktickou stránkou je vztah Čechů k reklamě. Ten je doplněný o fakta a výsledky realizovaných výzkumů. Protože se reklama stává součástí globální kultury,z jisté části ji již i tvoří. Mou snahou je nastínit její místo v komerčním světě.

  • Czech name

    Reklama jako projev spotřebitelské kultury

  • Czech description

    Má práce "Reklama jako projev komerční spotřebitelské kultury", se na reklamu snaží dívat z několika úhlů. Řeší také postoj "nás" spotřebitelů a to z několika stran. Například tím, jak můžeme reklamu chápat. Na tuto otázku si totiž můžeme vytvořit mnohonázorů. Dále je zde pojednání o potřebě reklamy, což je jakési opodstatnění její existence. Zabývám se také spotřebitelskou kulturou a spojením reklamy se zákazníkem. Lze říci, že propojení reklamy a spotřebitele je základem této práce. Nelze opomenout ani vztah zákazníka ke značce, fakt, který se v poslední době stává stále významnějším. Zajímavou a praktickou stránkou je vztah Čechů k reklamě. Ten je doplněný o fakta a výsledky realizovaných výzkumů. Protože se reklama stává součástí globální kultury,z jisté části ji již i tvoří. Mou snahou je nastínit její místo v komerčním světě.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní Baťova Doktorandská Konference

  • ISBN

    80-7318-384-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    243

  • Pages from-to

    97

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Apr 27, 2006

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article