Symposium : Action research of classroom discourse
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00081030" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00081030 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sympozium : Akční výzkum výukové komunikace
Original language description
Sympozium je věnováno metodologii a výsledkům výzkumného šetření v designu participativního akčního výzkumu zaměřeného na výukovou komunikaci ve školní třídě na druhém stupni ZŠ. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelů, kteří nedisponovali rozsáhlejšími znalostmi teorie výukové komunikace, ale byli otevření vůči změně vyučování směrem k dialogickému vyučování. Použité metody: videostudie, reflektivní rozhovory a focus group. Z analýzy dat vyplynulo, že učitelé reálně proměnili své komunikační postupy.
Czech name
Sympozium : Akční výzkum výukové komunikace
Czech description
Sympozium je věnováno metodologii a výsledkům výzkumného šetření v designu participativního akčního výzkumu zaměřeného na výukovou komunikaci ve školní třídě na druhém stupni ZŠ. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelů, kteří nedisponovali rozsáhlejšími znalostmi teorie výukové komunikace, ale byli otevření vůči změně vyučování směrem k dialogickému vyučování. Použité metody: videostudie, reflektivní rozhovory a focus group. Z analýzy dat vyplynulo, že učitelé reálně proměnili své komunikační postupy.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA13-23578S" target="_blank" >GA13-23578S: Teacher and pupils in dialogic teaching</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů