Block teaching of gifted pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00083921" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00083921 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/134075" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/134075</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2015-2-8" target="_blank" >10.5817/SP2015-2-8</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Bloková výuka nadaných žáků
Original language description
Předložená empirická studie se zabývá charakteristikami blokové výuky nadaných žáků pátého ročníku ve srovnání s běžnou výukou v páté třídě. Blokovou výuku můžeme charakterizovat jako určitou formu nadstandardního přístupu vzdělávání nadaných nad rámec běžného kurikula. Hlavním cílem bloků je podpořit rozvoj kognitivních schopností intelektově nadaných žáků. Na základě získaných dat bylo vymezeno celkem pět klíčových charakteristik blokové výuky realizované na vybrané škole. Výzkumné šetření se postupněvěnuje jednotlivým charakteristikám a přibližuje je v kontextu reálné výuky.
Czech name
Bloková výuka nadaných žáků
Czech description
Předložená empirická studie se zabývá charakteristikami blokové výuky nadaných žáků pátého ročníku ve srovnání s běžnou výukou v páté třídě. Blokovou výuku můžeme charakterizovat jako určitou formu nadstandardního přístupu vzdělávání nadaných nad rámec běžného kurikula. Hlavním cílem bloků je podpořit rozvoj kognitivních schopností intelektově nadaných žáků. Na základě získaných dat bylo vymezeno celkem pět klíčových charakteristik blokové výuky realizované na vybrané škole. Výzkumné šetření se postupněvěnuje jednotlivým charakteristikám a přibližuje je v kontextu reálné výuky.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia paedagogica
ISSN
1803-7437
e-ISSN
—
Volume of the periodical
20
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
135-150
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—