The use of digital educational content in teaching literary and stylistic education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00085778" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00085778 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využívání digitálního vzdělávacího obsahu ve výuce literární a slohové výchovy
Original language description
Kapitola z odborné monografie Tablet ve školní praxi reflektuje aktuální téma pedagogiky a didaktiky týkající se využívání digitálního vzdělávacího obsahu mobilních dotykových technologií v primárním a sekundárním školství ve výuce literární a slohové výchovy. Prezentuje odborným pohledem důležité a didakticky využitelné aplikace a nástroje ICT, určené jak žákům nadaným, tak také pro inkluzi v edukačním procesu.
Czech name
Využívání digitálního vzdělávacího obsahu ve výuce literární a slohové výchovy
Czech description
Kapitola z odborné monografie Tablet ve školní praxi reflektuje aktuální téma pedagogiky a didaktiky týkající se využívání digitálního vzdělávacího obsahu mobilních dotykových technologií v primárním a sekundárním školství ve výuce literární a slohové výchovy. Prezentuje odborným pohledem důležité a didakticky využitelné aplikace a nástroje ICT, určené jak žákům nadaným, tak také pro inkluzi v edukačním procesu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Tablet ve školní praxi
ISBN
9788088123026
Number of pages of the result
9
Pages from-to
55-63
Number of pages of the book
195
Publisher name
Flow
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—