Design of open courses for adults
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00093259" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00093259 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.slideshare.net/xcerny/design-online-otevench-kurz-pro-dospl" target="_blank" >http://www.slideshare.net/xcerny/design-online-otevench-kurz-pro-dospl</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Design otevřených kurzů pro dospělé
Original language description
Příspěvek si klade za cíl analyzovat problematiku fenomenologické pedagogiky Jana Patočky a zasadit jej do kontextu využití moderních technologií ve vzdělávání dospělých. Na základě této analýzy nabídne perspektivy designu osobního vzdělávacího prostředí (PLE) či e-learningu v tomto fenomenologickém myšlenkovém rámci. Ukáže, jak podstatná je filosofická analýza vzdělávání pro jeho reálnou implementaci, volbu jednotlivých nástrojů, postupů, metod evaluace, ale také (a především) autonomie vzdělávajícího se. Návrh vzdělávacího procesu nemůže být jen psychologickou či prakticky didaktickou činností, ale musí vycházet z širšího antropologického kontextu.
Czech name
Design otevřených kurzů pro dospělé
Czech description
Příspěvek si klade za cíl analyzovat problematiku fenomenologické pedagogiky Jana Patočky a zasadit jej do kontextu využití moderních technologií ve vzdělávání dospělých. Na základě této analýzy nabídne perspektivy designu osobního vzdělávacího prostředí (PLE) či e-learningu v tomto fenomenologickém myšlenkovém rámci. Ukáže, jak podstatná je filosofická analýza vzdělávání pro jeho reálnou implementaci, volbu jednotlivých nástrojů, postupů, metod evaluace, ale také (a především) autonomie vzdělávajícího se. Návrh vzdělávacího procesu nemůže být jen psychologickou či prakticky didaktickou činností, ale musí vycházet z širšího antropologického kontextu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AF - Documentation, librarianship, work with information
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů