All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Design of open courses for adults

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00093259" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00093259 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.slideshare.net/xcerny/design-online-otevench-kurz-pro-dospl" target="_blank" >http://www.slideshare.net/xcerny/design-online-otevench-kurz-pro-dospl</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Design otevřených kurzů pro dospělé

  • Original language description

    Příspěvek si klade za cíl analyzovat problematiku fenomenologické pedagogiky Jana Patočky a zasadit jej do kontextu využití moderních technologií ve vzdělávání dospělých. Na základě této analýzy nabídne perspektivy designu osobního vzdělávacího prostředí (PLE) či e-learningu v tomto fenomenologickém myšlenkovém rámci. Ukáže, jak podstatná je filosofická analýza vzdělávání pro jeho reálnou implementaci, volbu jednotlivých nástrojů, postupů, metod evaluace, ale také (a především) autonomie vzdělávajícího se. Návrh vzdělávacího procesu nemůže být jen psychologickou či prakticky didaktickou činností, ale musí vycházet z širšího antropologického kontextu.

  • Czech name

    Design otevřených kurzů pro dospělé

  • Czech description

    Příspěvek si klade za cíl analyzovat problematiku fenomenologické pedagogiky Jana Patočky a zasadit jej do kontextu využití moderních technologií ve vzdělávání dospělých. Na základě této analýzy nabídne perspektivy designu osobního vzdělávacího prostředí (PLE) či e-learningu v tomto fenomenologickém myšlenkovém rámci. Ukáže, jak podstatná je filosofická analýza vzdělávání pro jeho reálnou implementaci, volbu jednotlivých nástrojů, postupů, metod evaluace, ale také (a především) autonomie vzdělávajícího se. Návrh vzdělávacího procesu nemůže být jen psychologickou či prakticky didaktickou činností, ale musí vycházet z širšího antropologického kontextu.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AF - Documentation, librarianship, work with information

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů