All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quality of teaching = successful student?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00109089" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00109089 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvalitní výuka = úspěšný student?

  • Original language description

    Rámec rozvoje vysokého školství zdůrazňuje nutnost reakce univerzit na specifika současné generace studentů. Jedním z nich jsou například častější odchody studentů ze studia zapříčiněné studijní neúspěšností. Současné výzkumy ukazují, že za tímto trendem nestojí pouze masifikace vysokého školství a nižší studijní předpoklady uchazečů, ale že jedním z významných faktorů je i studentské hodnocení kvality vysokoškolské výuky. Vysokoškolští učitelé však s porovnáním s učiteli na nižších stupních vzdělávání nemusí disponovat žádným pedagogickým vzděláním. Realizace kvalitní výuky se tak pro ně stává výrazně složitější. V našem příspěvku bychom chtěly představit výsledky výzkumu z oblasti podpory vzdělávání VŠ učitelů ve vztahu ke zvýšení kvality výuky a možnému snížení studijní neúspěšnosti.

  • Czech name

    Kvalitní výuka = úspěšný student?

  • Czech description

    Rámec rozvoje vysokého školství zdůrazňuje nutnost reakce univerzit na specifika současné generace studentů. Jedním z nich jsou například častější odchody studentů ze studia zapříčiněné studijní neúspěšností. Současné výzkumy ukazují, že za tímto trendem nestojí pouze masifikace vysokého školství a nižší studijní předpoklady uchazečů, ale že jedním z významných faktorů je i studentské hodnocení kvality vysokoškolské výuky. Vysokoškolští učitelé však s porovnáním s učiteli na nižších stupních vzdělávání nemusí disponovat žádným pedagogickým vzděláním. Realizace kvalitní výuky se tak pro ně stává výrazně složitější. V našem příspěvku bychom chtěly představit výsledky výzkumu z oblasti podpory vzdělávání VŠ učitelů ve vztahu ke zvýšení kvality výuky a možnému snížení studijní neúspěšnosti.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů