Funding of multimedia education in music branch at primary art schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00112982" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00112982 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/141913" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/141913</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/MB2019-2-6" target="_blank" >10.5817/MB2019-2-6</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Financování multimediální výchovy v hudebním oboru na základních uměleckých školách
Original language description
Aby současné umělecké školství mohlo být považováno za moderní a držící krok se současnými trendy, nevyhne se inovaci nabízených předmětů, vybavení a učebních metod, a to tím, že výuka bude obohacena o multimediální prvky. Tento článek se zabývá multimediálním vzděláváním na základních uměleckých školách v České republice, konkrétně v hudebním oboru. První část popisuje systém základního uměleckého vzdělávání a definuje multimédia. Následně autorka ukazuje, jak mohou být multimédia využita na základních uměleckých školách, a vyjmenovává způsoby, jakým mohou být financována. Je zřejmě, že iniciativa pro získání peněz na tyto účely může přicházet ze školy samotné, ale také z institucí vně školy. Článek zároveň může sloužit jako návod pro ředitele základních uměleckých škol během zavádění a rozvíjení multimediálních předmětů.
Czech name
Financování multimediální výchovy v hudebním oboru na základních uměleckých školách
Czech description
Aby současné umělecké školství mohlo být považováno za moderní a držící krok se současnými trendy, nevyhne se inovaci nabízených předmětů, vybavení a učebních metod, a to tím, že výuka bude obohacena o multimediální prvky. Tento článek se zabývá multimediálním vzděláváním na základních uměleckých školách v České republice, konkrétně v hudebním oboru. První část popisuje systém základního uměleckého vzdělávání a definuje multimédia. Následně autorka ukazuje, jak mohou být multimédia využita na základních uměleckých školách, a vyjmenovává způsoby, jakým mohou být financována. Je zřejmě, že iniciativa pro získání peněz na tyto účely může přicházet ze školy samotné, ale také z institucí vně školy. Článek zároveň může sloužit jako návod pro ředitele základních uměleckých škol během zavádění a rozvíjení multimediálních předmětů.
Classification
Type
J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database
CEP classification
—
OECD FORD branch
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Musicologica Brunensia
ISSN
1212-0391
e-ISSN
2336-436X
Volume of the periodical
54
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
63-76
UT code for WoS article
000508609200006
EID of the result in the Scopus database
2-s2.0-85082314380