Information literacy as a tool to support democracy in today´s school : research horizons
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00113214" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00113214 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://capv.tul.cz/" target="_blank" >http://capv.tul.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty
Original language description
Příspěvek ukazuje výzkumné horizonty, které vznikají spoluprací knihoven a škol v rozvíjení informační gramotnosti žáků. Společenství praxe učitelů a knihovníků výrazně ovlivňuje propojení formálního a neformálního vzdělávacího prostředí pro rozvíjení celoživotního vzdělávání v gramotnostech pro 21. století.
Czech name
Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty
Czech description
Příspěvek ukazuje výzkumné horizonty, které vznikají spoluprací knihoven a škol v rozvíjení informační gramotnosti žáků. Společenství praxe učitelů a knihovníků výrazně ovlivňuje propojení formálního a neformálního vzdělávacího prostředí pro rozvíjení celoživotního vzdělávání v gramotnostech pro 21. století.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů