All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Transformation of primary schools after 1989 from the perspective of teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F20%3A00114374" target="_blank" >RIV/00216224:14210/20:00114374 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Transformace základních škol po roce 1989 pohledem učitelů

  • Original language description

    Politické a společenské změny po revoluci roku 1989 se odrazily ve všech sférách života společnosti. Nevyhnuly se tudíž ani vzdělávání včetně základních škol. Porevoluční diskuze i trendy přitom korelují s celkovým vývojem v Československu – vyznačují se živelností, spontánností a velkým nadšením, ale i nedůvěrou, absencí zkušeností, a ne vždy systémovou negací všeho minulého. Projekt GAČR „Post-socialistická transformace základních škol – procesy, příběhy, dilemata“ (č. 20-11275S) se snaží zmapovat a zejména pochopit transformaci z pohledu učitelů. V prezentaci bude představen základní metodologický koncept výzkumu a prezentovány první poznatky ze studia dostupných pramenů.

  • Czech name

    Transformace základních škol po roce 1989 pohledem učitelů

  • Czech description

    Politické a společenské změny po revoluci roku 1989 se odrazily ve všech sférách života společnosti. Nevyhnuly se tudíž ani vzdělávání včetně základních škol. Porevoluční diskuze i trendy přitom korelují s celkovým vývojem v Československu – vyznačují se živelností, spontánností a velkým nadšením, ale i nedůvěrou, absencí zkušeností, a ne vždy systémovou negací všeho minulého. Projekt GAČR „Post-socialistická transformace základních škol – procesy, příběhy, dilemata“ (č. 20-11275S) se snaží zmapovat a zejména pochopit transformaci z pohledu učitelů. V prezentaci bude představen základní metodologický koncept výzkumu a prezentovány první poznatky ze studia dostupných pramenů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60101 - History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA20-11275S" target="_blank" >GA20-11275S: Post-socialist Transformation of Czech Primary Schools – Processes, Stories, Dilemmas</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů