Modes of Adult Learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00135965" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00135965 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mody učení dospělých
Original language description
Tato kapitola prezentuje soudobé teorie učení synteticky, z pohledu individuálních modů, tedy způsobů učení se dospělých. Jarvis pojmenoval závazek vzdělavatele, když konstatuje, že základním cílem vzdělávání je pomoci učícímu stát se v učení nezávislým. Inspirováni Jarvisem postupujeme ve výkladu od řízeného učení přes učení facilitované, dále sebeřízené až k učení přirozeně se objevujícímu.
Czech name
Mody učení dospělých
Czech description
Tato kapitola prezentuje soudobé teorie učení synteticky, z pohledu individuálních modů, tedy způsobů učení se dospělých. Jarvis pojmenoval závazek vzdělavatele, když konstatuje, že základním cílem vzdělávání je pomoci učícímu stát se v učení nezávislým. Inspirováni Jarvisem postupujeme ve výkladu od řízeného učení přes učení facilitované, dále sebeřízené až k učení přirozeně se objevujícímu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Učení a vzdělávání dospělých. Kontexty, teorie a výzkumy
ISBN
9788027139149
Number of pages of the result
15
Pages from-to
227-241
Number of pages of the book
395
Publisher name
Grada
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—