All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Sexist good manners and advertising

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F20%3A00134898" target="_blank" >RIV/00216224:14220/20:00134898 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://katalog.muni.cz/Record/MUB01006468759" target="_blank" >https://katalog.muni.cz/Record/MUB01006468759</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sexistické dobré mravy a reklama

  • Original language description

    O neetičnosti či protiprávnosti sexistické reklamy se u nás díky aktivitám neziskového sektoru diskutuje již řadu let. Právně lze sexistickou reklamu kvalifikovat jako diskriminační, zasahující do důstojnosti či obsahující další prvky jako pornografie, násilí a motiv strachu. Výklad neurčitých pojmů, jako jsou dobré mravy, diskriminace a snižování důstojnosti, v zákoně o regulaci reklamy není jednoduchý, což může mít vliv na efektivitu postihu sexistické reklamy. Sexistická reklama nezůstává bez povšimnutí úřadů, jedná se však o problematiku, kterou řeší spíše okrajově.

  • Czech name

    Sexistické dobré mravy a reklama

  • Czech description

    O neetičnosti či protiprávnosti sexistické reklamy se u nás díky aktivitám neziskového sektoru diskutuje již řadu let. Právně lze sexistickou reklamu kvalifikovat jako diskriminační, zasahující do důstojnosti či obsahující další prvky jako pornografie, násilí a motiv strachu. Výklad neurčitých pojmů, jako jsou dobré mravy, diskriminace a snižování důstojnosti, v zákoně o regulaci reklamy není jednoduchý, což může mít vliv na efektivitu postihu sexistické reklamy. Sexistická reklama nezůstává bez povšimnutí úřadů, jedná se však o problematiku, kterou řeší spíše okrajově.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50501 - Law

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Mužské právo. Jsou právní pravidla neutrální?

  • ISBN

    9788075987617

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

    521-534

  • Number of pages of the book

    1031

  • Publisher name

    Wolters Kluwer

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter